Slutade rida för tre år sedan men nä machester är väl inte jätteinne direkt![]()
Då kan jag bli trendsättande kanske
Nä, jag satsar nog på något annat. Någon tjockare jersey kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Slutade rida för tre år sedan men nä machester är väl inte jätteinne direkt![]()
Haha. Om man bortser från att jag har 3mil till stan så.. Men 20-25 min till Gekås med.Du bor lite bättre än jagMeeen det är inte första gången jag konstaterar det
![]()
Då kan jag bli trendsättande kanske
Nä, jag satsar nog på något annat. Någon tjockare jersey kanske?
Haha. Om man bortser från att jag har 3mil till stan så.. Men 20-25 min till Gekås med.
Dock rekommenderar jag skroten varmt som tygbutik, vet många som åker till Kinna bara för att köpa tyg och gör dagsresa av det.
Inger Öbergs bok om mönsterkonstruktion, finns att låna på biblioteket oftaJag villhöver en bra linjal. Kurvlinjal kallas de väl. Det är ju skitkul att rita mönster! Men svårt, speciellt när man inte har nån linjal. Jag ritar på frihand med ett vanligt måttband som enda hjälp. Inbillar mig att en linjal skulle göra allt lättare. Undrar om de har en i sybutiken i stan, hon har ju mycket quiltgrejer och så. Kan inte riktigt försvara ett sånt inköp dock. Det är ingenting jag egentligen behöver, men om jag nu ska börja rita egna mönster vilket jag inbillar mig att jag ska..
Aaah, jag måste nog till en syaffär!
@Trott Du som är duktig på mönster och sånt, har du några tips på vad jag verkligen behöver?
Inger Öbergs bok om mönsterkonstruktion, finns att låna på biblioteket oftasen en linjal jadu, bra fråga. Något annat än måttband bör du ha iaf.
Jag försöker göra åt lite stuvar, så jag har klippt ut 12 par trosorSka sy dom nästa helg, sylan på söndagen
![]()
Jag har redan så jag klarar mig i typ 25 dagarHaha, kommer inte vara någon trosbrist i första laget![]()