Ja faktisktÄr du nöjd med dem? Vad har du för mönster? Jag tänkte börja med ett super-easy![]()
Ritade av en kjol jag redan hade men skulle nog vilja påstå att det är just ett super easy mönster
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja faktisktÄr du nöjd med dem? Vad har du för mönster? Jag tänkte börja med ett super-easy![]()
De flesta större butikerna har det. Badlycra kallas det ofta. Jag har köpt på Rosahuset, och gjort träningstights av det.Var kan jag hitta baddräktstyg? Har köpt ett bikinimönster och måste ju testa!
Det skickas ju från Norge, så kanske tar längre tid för det? Om du köpt direkt från henne alltså.Nu har jag beställt tyg. Tjoho, mera tyg! Ska bara ha tid och energi att sy lite också.
Väntar på ett mönster från Made by Runi. Beställde det förra måndagen och har inte hört ett ljud sen dess. Får nog maila och fråga vad som händer. Vill ju ha mitt mönster! Som jag dessutom redan betalt för.
Det skickas ju från Norge, så kanske tar längre tid för det? Om du köpt direkt från henne alltså.
Ja jag vet inte. Vet att hon har vart mitt uppe i en flytt också (hon har skrivit det på sin fb-sida om jag inte minns fel), så det kan ju vara en kombination. Och postnord vet vi ju hur dom är iblandJo men så här lång tid? Tänkte ge det lite mer tid och sen maila.
Det ska finnas en måttabell, ligger som sista bild på mönstret (på hemsidan). https://madebyruni.com/collections/...ttern-monsterark-date-dress-size-34-58-4-28usHur tusan vet jag vilken storlek jag ska sy efter när det gäller Made by Runi mönstret?
@sthu
Tack tack tackDet ska finnas en måttabell, ligger som sista bild på mönstret (på hemsidan). https://madebyruni.com/collections/...ttern-monsterark-date-dress-size-34-58-4-28us
Hur gör du dom?Lite halvkassa bilder, men har gjort tre nya easy tee åt lillasyster. Lekt med vinylskrivaren också.
![]()
![]()
![]()
Japp det är vinylskrivareHur gör du dom?
Dvs är det vinylskrivare du använder?
Åh det är en sån jag tänkt på.Japp det är vinylskrivareFungerar ungefär som en vanlig skrivare, jag väljer bild, grejar så den är redo att skrivas ut, lägger vinyl i skrivaren och så skriver den ut genom att skära i vinylen med en liten supervass kniv. Sen pillar man bort allt man inte vill ha, och så stryker man det på tyget
![]()
Stryker du ordentligt så ska det hålla. Vänd kläderna ut och in bara. Och ingen torktumling.Åh det är en sån jag tänkt på.
Går kläderna att tvätta sen eller faller det bort?
Tack för svar.Stryker du ordentligt så ska det hålla. Vänd kläderna ut och in bara. Och ingen torktumling.
shilouette cameo 3 har jag. Har säkert stavat fel... Men sök på cameo 3. Ett startpaket kostat ca 3500 kr.Tack för svar.
Vilken modell/ märka ska man köpa? Hittar inget bra när jag söker. Ska jag söka på vinylskrivare?