Var på nätet hittar man bra utbud av dragkedjor till jackor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Prova Bibbistextil.seVar på nätet hittar man bra utbud av dragkedjor till jackor?
Jag hade åkt själv om jag inte hade fått med mig någon som är intresserad av tyg/pyssel/vad det nu mer finns. Att ha en sambo som inte är road är inte alls kul, då stressar man igenom bara. Går man själv kan ingen muttra om man köper "för mycket tyg"Funderar på att åka till Göteborg i helgen. Mässa! Mässor är alltid kul. Fast jag vet inte, har ingen att åka med.. Sambon är nog lagom road och åka själv är inte alls lika kul.
Buketräff!Jag har tänkt gå på mässan i Stockholm tror jag, var dit förra året och skulle vara kul att åka igen. Jag köpte UNDERBARA julgranskulor där
Jag hade åkt själv om jag inte hade fått med mig någon som är intresserad av tyg/pyssel/vad det nu mer finns. Att ha en sambo som inte är road är inte alls kul, då stressar man igenom bara. Går man själv kan ingen muttra om man köper "för mycket tyg"![]()
Kan du inte komma till Stockholm?Hehe, ja att slippa muttret är ju alltid trevligtMen det är så tråkigt att gå själv! Känner ingen pysselintresserad
Jag har några dagar på mig att fundera, blir inte förrän söndag jag åker i så fall. Fast det kanske är "för sent", alla kul mässerbjudanden kanske är borta
Beslutsångest de luxe
Absolut! Tar du tåget ner? För visst höll du till i Gävle-trakten? Jag är inte jätteroad att köra i Stockholm (Buketräff!Du, jag, och mormor
![]()
Kan du inte komma till Stockholm?mormor är ganska snäll
![]()
Ja det är ju lite pest eller kolera, det är tråkigt att gå själv, ingen att prata om alla fynden med, ingen att äta med osv, men samtidigt är det skönt att kunna gå i sin egen takt, vill man gå 14 varv, känna på det tyget 4 gånger innan man bestämmer sig så är det ingen som bryr sigHehe, ja att slippa muttret är ju alltid trevligtMen det är så tråkigt att gå själv! Känner ingen pysselintresserad
Jag har några dagar på mig att fundera, blir inte förrän söndag jag åker i så fall. Fast det kanske är "för sent", alla kul mässerbjudanden kanske är borta
Beslutsångest de luxe
Ja det är ju lite pest eller kolera, det är tråkigt att gå själv, ingen att prata om alla fynden med, ingen att äta med osv, men samtidigt är det skönt att kunna gå i sin egen takt, vill man gå 14 varv, känna på det tyget 4 gånger innan man bestämmer sig så är det ingen som bryr sig
Om du har 3 timmar med bil så är det inte så mycket längre än för mig till Sthlm, jag har ca 2.5 timme med bil![]()
AhaNää, tre timmar med tåg. Håller till på västgötaslätten, så göteborg är bara en timme bort (med tåg).
Jag tror jag åker. Sambon sa precis "det låter kul" så kanske hänger han med ändå![]()
Påminn om att aldrig följa med dig på något sådant, vill man gå 14 varv, känna på det tyget 4 gånger innan man bestämmer sig så är det ingen som bryr sig![]()
Ahamen kul om du kommer iväg till Göteborg! Det är säkert lite urplockat på söndagen, men tror chansen till fynd är lite större om företagen rear lite extra för att slippa packa ihop och ta med det hem
![]()
Jajamen! Vore ju skitkulAbsolut! Tar du tåget ner? För visst höll du till i Gävle-trakten? Jag är inte jätteroad att köra i Stockholm () så funderade i så fall på att ta tåget och då kan man ju sällskapa redan då
![]()
FörlåtJoo kanske. Det kostar så mycket att åka dit bara.. Tar typ tre timmar så det är ju överkomligt.
Äsch, nu gav du mig ännu mer att fundera på!
Jag är lite osäker, men jag tror att mamma har 50 års fest den helgen, dock osäker om det var på lördagen eller fredagen... Vilken dag hade du tänkt ner?Jajamen! Vore ju skitkulär min arbetshelg men jag söker ledigt redan nu
Förlåtvore jättetrevligt!
Svårt att säga, vi har sån jäkla personalbrist så jag tänkte att dom får välja den dag som ser bäst/minst dålig utJag är lite osäker, men jag tror att mamma har 50 års fest den helgen, dock osäker om det var på lördagen eller fredagen... Vilken dag hade du tänkt ner?