Sytråden 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag älskar mönster :angel: Kan jag få många olika för en billig peng är jag glad. Men jag håller med om att det är sällan man hittar något fint.
Jag gillar inte att skriva ut, det är så besvärligt att sätta ihop när man har en nyfiken katt som ska "hjälpa till"..
Jag hade I så fall inte prenumererat, utan kollat vilka mönster som finns och köpt enstaka nummer, ev begagnade. Många prenumererar och säljer ju tidningen nästan direkt efter den kommit för att det inte fanns nått som passade.
 
Men exakt, att let reda på rätt mönster bland alla linjer är skitjobbigt, speciellt när man vet att det förmodligen ändå inte passar :grin:

Nä storlekarna är ju lite sådär.. Nää jag får lägga pengarna på andra mönster istället. Ska bara hitta nåt jag gillar :D
 
Jag upptäckte precis att jag inte längre har nån prenumeration på allt om handarbete eller burda.
Är det värt att teckna en ny? Jag har massor med tidningar och mönster, men det är ju alltid kul med nya och inspiration.
Kanske ska vänta till symässan, det brukar väl finnas erbjudanden då.
Jag gillar ottobre men köper lösnummer när det är något jag gillar.
 
Sytt klart ett ufo som legat lääänge. En t shirt med prickiga dalahästar på.
Mönster från lekala.
15509262265023818846130707363468.jpg
 
Sytt klart ett ufo som legat lääänge. En t shirt med prickiga dalahästar på.
Mönster från lekala.
Visa bifogad fil 25821
Har det tyget hållit färgen i tvätten? Det med dalahästarna på alltså. Köpte det i samma lila, i blått och i grått, både det lila och blå blev helt dassigt :( Fick reklamera det till företaget, då alla som köpt det hade samma problem.
 
Har det tyget hållit färgen i tvätten? Det med dalahästarna på alltså. Köpte det i samma lila, i blått och i grått, både det lila och blå blev helt dassigt :( Fick reklamera det till företaget, då alla som köpt det hade samma problem.

Har bara tvättat en gång och då höll det färgen bra. Hoppas den gör det i framtiden med!
 
Jag kan ha varit på Panduro outlet i lördags och köpt ca 15 meter tyg :angel:
Vette sjutton hur jag ska tvätta och torka det. Framförallt torka. Det tar ju en himla plats! Köpte två 5 meters bitar och några kortare.
Och vad ska jag sy av det? Har ingen plan alls :rofl:
 
Sytt ännu mer trosor. Nu behöver jag nog inga mer. Ska ge mig på stockar istället tänkte jag.
Har så mycket tyg! Måste minska förråden rejält. Måste tvätta en massa med, men tvättmaskinen har gett upp..

Tips på vad man kan sy av 1,5 meter trikå? Har fastnat i T-shirts och underkläder :p
 
Sytt ännu mer trosor. Nu behöver jag nog inga mer. Ska ge mig på stockar istället tänkte jag.
Har så mycket tyg! Måste minska förråden rejält. Måste tvätta en massa med, men tvättmaskinen har gett upp..

Tips på vad man kan sy av 1,5 meter trikå? Har fastnat i T-shirts och underkläder :p
Klänningar? Leggings? 1.5 meter kan du ju göra det mesta av :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Börjar ny tråd då den gamla blivit låst :) Syr rätt mycket nu, då jag lovat mig själv att beta av minst 15 projekt innan jag köper nya...
24 25 26
Svar
510
· Visningar
25 355
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
778
Senast: Tonto
·
IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
233
Senast: Sharpless
·
Fritid Jag håller på att sy en rumpvärmare till min sadel och har kommit så långt att det är dags att sy ihop alla bitar. Frågan är bara vad...
Svar
7
· Visningar
501
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp