Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var finns det där mönstret?Visa bifogad fil 46701
En till omgjord relaxed, denna utan skärp och i ett väldigt blommigt tyg.
Den kommer från tidningen Ottobre nr 5 2016, tidningarna brukar gå att köpa på olika mönster försäljningsställen.Var finns det där mönstret?
Fick ett infall. Den sitter sådär "otajt" som jag vill ha det. Och en enkel breddning nedanför höften borde i princip göra den till en A-linje. Väl?
Spännande!
Hur är det tänkt att du ska få ihop det med sulan sedan?
Man limmar, precis som det var innanHur är det tänkt att du ska få ihop det med sulan sedan?
Har du kollat blad vouges mönster?Jag behöver lite hjälp. Jag letar efter ett mönster. Ska sy kavaj och kjol men jag hittar inte rätt typ av kavajmönster. Vet nån var jag kan hitta? Kavajen ska va i det här stuketVisa bifogad fil 47190
Hittar nästan bara "vanliga" modeller.Har du kollat blad vouges mönster?
Jag säljer på Facebook, främst i gruppen "köp och sälj tyg med Swish". Trikå brukar gå att sälja, jag brukar ta ca 20-50 kr under nypris om det är full bredd och oanvänt, tex 120 kr för 1 m x fb om det kostar 149 kr/m att köpa.Jag undviker att köpa nya tyger då det är (över-)fullt i skåpet där jag har dem... Men det finns flera tyger där jag tror att jag aldrig kommer känna för att sy något av. Vill inte bara slänga dem, kan det vara värt att testa sälja? Var säljer ni era tyger? Om ni någonsin gör det??