Sytråden 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
En kär vän ringde och bad mig komma och hämta massa pysselsaker hos henne. Jag är överväldigad. Askarna innehåller sytråd för resten av mitt liv.
 

Bifogade filer

  • 3A99AA8B-52F8-44A5-B8B6-6277A563C4D6.jpeg
    3A99AA8B-52F8-44A5-B8B6-6277A563C4D6.jpeg
    307,5 KB · Visningar: 125
Hjälp, har anmält mig till en sy underkläder kurs och har inte rört en symaskin på minst 10år :nailbiting:.
Vad för tyg till sport bh?
Det beror på lite på ditt mönster och hur intensiv träning du ska göra. Samt om du har stor eller liten byst.
Sportlycra eller trikå, och sen kanske power net som foder för stöd skulle jag använda.
 
Det beror på lite på ditt mönster och hur intensiv träning du ska göra. Samt om du har stor eller liten byst.
Sportlycra eller trikå, och sen kanske power net som foder för stöd skulle jag använda.
Mellan byst och träning är ridning och bodypump.

Trikå låter bra då det finns mycket att välja på och kan sy matchande trosor till😃

Kursen är inte fören i slutet av september så gott om tid att förbereda mig😃
 
Mellan byst och träning är ridning och bodypump.

Trikå låter bra då det finns mycket att välja på och kan sy matchande trosor till😃

Kursen är inte fören i slutet av september så gott om tid att förbereda mig😃
Du kan ju också höra av dig till läraren och fråga efter lämpligt material 😊 skulle dock gissa att du behöver power net (det man brukar ha på ryggbandet I bhn) så du får bra stöd 😊
 
Du kan ju också höra av dig till läraren och fråga efter lämpligt material 😊 skulle dock gissa att du behöver power net (det man brukar ha på ryggbandet I bhn) så du får bra stöd 😊
Tänkte inte det att fråga hen som håller kursen🙈
Vi ska ju även få mer info ju närmare kursstart också.
 
Jag har sytt en syskonmatchning till lillebrors barn :) och jag har skaffat ett nytt Instagram konto för sömnaden, om någon vill följa. Crazy_fabriclady :) kanske det är fler som har konton och vill dela med sig av? 😊
IMG_20210801_160950_051.jpg
 
Någon som ska in på sy och hantverksmässan i Stockholm?

Funderar på att åka så jag kommer igång ordentligt i vinter med att sy. Hoppas bara det inte blir inställt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
747
Senast: Rosett
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 902
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
708
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
959
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattsnack 10
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp