Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad ska det bli?Fingrarna värker redan och jag har kanske gjort 1/10...
Visa bifogad fil 179667
Men jag tycker jag börjar bli bra på att göra raka linjer med syhål iaf!![]()
Alltihop ska bli en renoverad loksele till min nordsvensk, just det här är ett av två dragläder. De är evighetslånga och ska sys med 4 sömmar vardera...Vad ska det bli?
Vad spännande men kan tänka mig att det tar mycket tid.Alltihop ska bli en renoverad loksele till min nordsvensk, just det här är ett av två dragläder. De är evighetslånga och ska sys med 4 sömmar vardera...![]()
Du gör det inte lätt för dig!Hittade kappan jag började klippa ut delar till för typ tre år sen. Klippte färdigt och börjat sy ihop. Många delar. Tyget räckte inte till vindlist (heter det väl på svenska? Den där infodringen som sitter över dragkedjan) men jag tänker att den inte är livsviktig för funktionen ändå.
Det finns inga instruktioner till mönstret, så nu måste jag tänka självTexten på delarna är på italienska dessutom.
Man måste ju ha lite utmaningar i livetDu gör det inte lätt för dig!
MuddInte helt nöjd med halsen, tycker den är för stor. Men men. Blir nog väl.
Visa bifogad fil 179752
Nu ska den hänga till sig och sen fållas. Velar hur jag ska göra med ärmsluten, sätta mudd eller bara fålla.
Det känns bekvämare på något sätt. Tror ärmarna blir väldigt fladdriga om jag bara fållar. Mudd får det bli! Måste bara mäta och korta ärmarna, och välja färg på mudden.