ta bort anonns

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare C_aroline_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 769
C

C_aroline_

jag vet inte hur jag ska kunna ta bort min annons, det ringer folk stip i ett och jag är trött på att säga att hästen inte är till salu längre. snälla hjälp mig

Sv: ta bort anonns

Det är olika på olika annonser, men det brukar oftast stå längst ner i annonsen, ta bort denna annons. Trycker du på denna får du antingen ett verifikationsmail eller så ska du ange en kod som du fick uppge när du skapade annonsen. Hoppas du lyckas, vet hur jobbigt det är när folk ringer när hästen eller nån sak är såld.

Vänd dig till Annonsdirekt det är dom som håller i annonserna.

Har du läst under HJÄLP på annonsdirekt?

Där står svaret på din fråga.

Maila annonsdirekt. Det gjorde jag, funkde fint.

Liknande trådar

Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 656
Senast: Gandalf
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 148
Senast: Digbil
·
Hundhälsa Har ett stycke kräsen hund som är tämligen ointresserad av mat. Vi har provat alla möjliga olika varianter för att få han att äta men... 2
Svar
20
· Visningar
1 404
Senast: lilstar
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 367
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka