Bukefalos 28 år!

Ta bort "Delta Search"

Presto

Trådstartare
Jag råkade skaffa delta search och nu kommer den som startsida varje gång jag öppnar chrome. Jag raderade den direkt från kontrollpanelen och som alternativa webbläsare i chrome, men den fortsätter vara det första som kommer upp varje gång jag öppnar en webbläsare (oavsett vilken). Jag vill verkligen inte ha den på min dator! Hur ska jag få bort skiten?? Jag har alltså avinstallerat allt på min dator som har med programmet att göra (via kontrollpanelen) och tagit bort den som alternativ som sökmotor på chrome. Den finns inte som tillägg i chrome, där det står att man ska ta bort den ifrån när man söker på google om en lösning.

Hur ska jag göra för att bli av med det?
 
Sv: Ta bort "Delta Search"

japp, varit inne på den sidan och kollat. Delta finns inte med på den listan man kommer till, har tagit bort det därifrån, men det blev ingen skillnad. Delta search är som sagt startsidan när man öppnar webbläsare. Detta trots att jag ändrade så google blev starsidan så kommer delta upp först jämt ändå, men när jag trycker på hemknappen kommer man till google.

Sen har ett nytt problem uppstått idag, vis ungefär var tredje sida jag tar upp blir det helt svart?? Klickar jag t.ex. på en youtubelänk så startar ljudet med skärmen är helt svart. Spelar ingen roll om man hämtar sidan igen. Man får kopiera länken och öppna den i en ny flik och hoppas att det inte blir svart den gången :mad:

Min fina dator som fungerat problemfritt och så kommer detta.. :cool:

Tillägg: JA! läste en gång till på sidan du länkade och ändrade till en blank startsida, måste missat detta förut, men det funkade!!! :bump: Dock fortsätter problemet med den svarta skärmen...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 748
Senast: Saigon
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 424
Senast: Blyger
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
23 482
IT & mobiler Jag har blev ombedd att uppdatera drivrutinerna till min dator.(avast) Problemet som uppstod var att efter uppdateringen så funkade inte...
Svar
5
· Visningar
530
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp