Ta bort en adress i adressmenyn.

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare lime
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 885
L

lime

Hur får jag bort en adress i adressmenyn, råkade få dit en som jag inte vill att dottern klickar på :o, men vill behålla de andra. Har försökt radera den i "tidigare" men den försvinner inte i menyn.

Om du menar att du har lagt till den i favoriter så kan du om du använder internet explorer klicka på favoriter-menyn, sen väljer du ordna favoriter. Klicka på länken och välj sen ta bort. Då får du en fråga om du vill lägga den i papperskorgen, svara ja. Sen får du tömma papperskorgen. Om du använder nån annan webläsare så får du tala om vilken det är.

Gå in på Komplettera automatiskt och välj att bara ta bort webadresser om du vill att de inte ska fyllas i automatiskt. Men då försvinner nog alla (om du menar på adressraden), vet inget annat sätt...

Nej den ligger inte under favoriter, den ligger under "adress" döruppe.

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 711
Senast: Happimess
·
IT & mobiler Försöker hitta information om hur man utan att blockera en person kan ställa in så att man inte får några notiser från den människan...
Svar
3
· Visningar
518
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
736
R
Kläder & Bli fin Dottern pratade om att hon vill/behöver köpa nytt smink, eftersom en del produkter börjar bli för gamla. Det fick mig att tänka efter... 2
Svar
24
· Visningar
1 615
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka