Ta bort gamla sökord?

nira

Trådstartare
Hur gör man för att ta bort de ord som sparas i IE när man skriver in i formulär/rutor?
T.ex. användarnamn här på buke, IE sparar ju det automatiskt, finns det något sätt att ta bort det?
Hoppas någon förstod vad jag menar!:angel:
 
Sv: Ta bort gamla sökord?

Jag är ingen datasnille ( :angel: ) men borde det inte försvinna med "rensa tidigare" och att ta bort komplettera automatiskt..? Då brukar jag kunna orsaka data-minnesförlust i alla fall.. ;)
 
Sv: Ta bort gamla sökord?

Jag är inte heller något datasnille, så därför kommer följdfrågan:
Och var gör jag det så? :angel:
 
Sv: Ta bort gamla sökord?

Internetverktygsfältet --> Verktyg --> Internetalternativ --> allmänt --> webbhistorik --> ta bort

och

Internetverktygsfältet --> Verktyg --> Internetalternativ --> innehåll --> komplettera automatiskt --> inställningar
. Väl där - klicka ur det du inte vill ha.

Prova!
 
Sv: Ta bort gamla sökord?

På fliken allmänt ska webbhistoriken finnas, under där du väljer startsida odyl.
 
Sv: Ta bort gamla sökord?

jag är innte på fliken allmänt där man väljer startsida å sånt, men webhistorik finns inte med:S
 
Sv: Ta bort gamla sökord?

-kl-

Eller så dubbelklickar man i rutan och sätter markören på ordet och klickar på Delete.
 
Sv: Ta bort gamla sökord?

Försvinner allt man skrivit i alla rutor då, eller man måste upprepa på alla ställen?
 

Liknande trådar

Hemmet Jag har lånat en varmluftspistol och tänkte att jag skulle ta bort all färg från mina pardörrar med den. För att förhindra att det...
2
Svar
36
· Visningar
2 509
Senast: MiaMia
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 587
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 018
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 496
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp