Ta bort inlägg

Sv: Ta bort inlägg

Gunnar: Hit med en "ta bort"-funktion, om man ångrar att man skrivit ett inlägg...
Så man slipper radera inlägget, själv, å sedan skriva *raderat* eller något i den stilen...
 
Sv: Ta bort inlägg

Fast jag tycker nog att det är ganska bra att man verkligen måste tänka efter innan man trycker på "skicka"...

Förresten, man har ju alltid möjlighet att ändra sitt inlägg en vis tid efter att det skickats, det är ju bara att använda den funktionen och ta bort all text.
 
Sv: Ta bort inlägg

Men ibland lyckas man klicka så det blir dubbla inlägg så kan det vara bra att kunna ta bort det ena.
 
Sv: Ta bort inlägg

Hur lyckas man med det med tanke på den nya 30 sekunders regeln :confused:
 
Sv: Ta bort inlägg

Vet inte men både jag och pelle_p hade lyckats med det väldigt nära varandra i samma tråd idag....
 
Sv: Ta bort inlägg

Har sett en till som lyckats med detta. Fast jag fattar inte heller hur det skall gå till. 30 sekunds regeln träder ju in med en gång.
 
Sv: Ta bort inlägg

Cronis skrev:
Gunnar: Hit med en "ta bort"-funktion, om man ångrar att man skrivit ett inlägg...
Så man slipper radera inlägget, själv, å sedan skriva *raderat* eller något i den stilen...


Det tycker jag osså!! :bow:
 
Sv: Ta bort inlägg

Jag kunde göra en ändring upp till 5 min efter att inlägget var skrivet sedan försvann det
 
Sv: Ta bort inlägg

Ja du menar så, jag menade om man trycker på skicka knappen två ggr. Fast du menar ju ändå samma sak. Snacka om att vara snurr. Jag vet inte varför dom inte har tagit bort det andra. Kanske inte såg att det blev två lika dana inlägg. Är ju totalt snurr idag. :crazy:
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Tydligen någon som tar bort mina inlägg. Känns ju så där. Så jag tappar lusten helt att skriva något. Ta bort hela forumet få eller...
80 81 82
Svar
1 623
· Visningar
104 516
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
6 767
Senast: Septicemia
·
Bukefalos Jag försökte svara och sedan multicitera ett inlägg men det dyker aldrig upp någon text eller ruta i svarsrutan där den ska dyka upp...
Svar
3
· Visningar
875
Senast: Gunnar
·
Utrustning Hej alla! Jag har fått en mattespad av grannen, som jag tänkte tvätta innan användning. Men det är helt omöjligt att få upp dragkedjan...
Svar
4
· Visningar
585
Senast: Valle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp