Status
Stängd för vidare inlägg.
Tydligen någon som tar bort mina inlägg. Känns ju så där.
Så jag tappar lusten helt att skriva något. Ta bort hela forumet få eller skriv någon förklaring tycker jag.
 

Fick precis veta att en nära vän ska separera på grund av hans alkoholproblem (och det är inte på långa vägar så illa att han kör rattfull). Jag låter bli att skriva här ett tag känner jag, det kom för nära nu.

Karamellen, ha så roligt på väg ner mot botten!
 
Det handlar om säkerhet. Din och andras. Det finns bra anledningar till att det är olagligt att dricka och köra.
Kan lova att ingen annan här tycker att situationen är rolig
@karamelldrottningen Hur skulle det kännas om du körde på någon och det går riktigt illa för den som blivit påkörd?

När du gjort valet att köra onykter och riskera andra personers liv.

Är alkoholen viktigare än människors liv?
 
Fy vad det är deppigt och sorgligt och så att man blir förbannad att du utnyttjar oss alla som skriver i din tråd så att du kan köra bill men tycka att det är okej eftersom vi ju finns kvar här ändå.

Så farligt kan det ju inte vara när vi fortsätter likadant som innan, lite som om ens mamma tjatade på en om att städa rummet när man var liten och om man inte gjorde det så städade mamma helt plötsligt och då hade man varit smart och kommit undan.
Du har helt rätt.

Jag lämnade tråden i förra veckan av just dessa anledningar. Men dumt nog satte jag den inte på ignore. I morse var jag på resande fot och kollade in i tråden. Och eftersom TS verkade må skit gick jag in och skrev numret till Akademiska sjukhusets växel.

Men det är ännu långt till botten och jag hoppas ingen annan skadas på TS väg dit.
 
Ok kanske börjar jag bli pyttelitet full nu. Möjligen. Men det är ok och helt i sin ordning.
Partner är i stallet. Jobbigt att smussla för honom han trodde jag var arg på honom men nej! Verkligen inte nej varför skulle jag vara arg?! Jag vill vara inte att han ska se. För hans skull bättre han håller avstånd från mig just nu
 
Du har helt rätt.

Jag lämnade tråden i förra veckan av just dessa anledningar. Men dumt nog satte jag den inte på ignore. I morse var jag på resande fot och kollade in i tråden. Och eftersom TS verkade må skit gick jag in och skrev numret till Akademiska sjukhusets växel.

Men det är ännu långt till botten och jag hoppas ingen annan skadas på TS väg dit.
Jag läste det du skrev och tog till mig. Tack för att du bryr dig det är en mycket fin egenskap ❤️
 
Du har druckit flera dagar i sträck, så om du "hade kunnat vara nykter" varför är du inte det? För att du inte vill
Jag vill inte ha det så här men så dricker jag ändå. Det är helt sjukt.
Ringer imorgon men så när jag ska prata så alla tankar. Allt tvivel. Ska säga det som kom upp tidigare här i tråden. Ta upp mina äckliga sidor
 
Ok kanske börjar jag bli pyttelitet full nu. Möjligen. Men det är ok och helt i sin ordning.
Partner är i stallet. Jobbigt att smussla för honom han trodde jag var arg på honom men nej! Verkligen inte nej varför skulle jag vara arg?! Jag vill vara inte att han ska se. För hans skull bättre han håller avstånd från mig just nu
Jag hade också trott att du var arg...

Är så sjukt irriterad på att bli störd som nu kan jag inte dricka då partner ligger i sängen när jag ska dricka och glaset och flaskorna är under sängen jävla idioti är han 😭 :rage:

Jag vill inte mysa eller nånting jag vill dricka själv i lugn och ro!!
Han fattar ju inte! Ja då är man en idiot
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Nålad
  • Artikel
Dagbok Vänligen undvik att i detalj beskriva skadliga handlingar eller handlingar som kan leda till att andra användare skadar sig. Oavsett om...
Svar
1
· Visningar
2 430
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 896
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Hej! Jag har fått veta en sak som kommer göra denhär sommaren till den bästa på flera flera år! Och jag ville verkligen få ha en dagboks...
2
Svar
25
· Visningar
1 933
Senast: Nox
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag tog bort min andra dagboks tråd efter som att den bara var full med massa pattetisk skit som bara var pinsamt att läsa. Och jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 457
Senast: Jerseyite
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp