Status
Stängd för vidare inlägg.
Tydligen någon som tar bort mina inlägg. Känns ju så där.
Så jag tappar lusten helt att skriva något. Ta bort hela forumet få eller skriv någon förklaring tycker jag.
 

@karamelldrottningeduvarför lyssnar du inte på de i tråden som på riktigt vet? Som har egna personliga erfarenheter av beroendesjukdom och hur man blir hjälpt.
Men alla säger så olika! Jag blir knäpp!
Vem ska jag lyssna på?!!!
Ni säger en sak. Rehabsnubben en annan sak?
Och jag säger och vet ingenting om nånting
 
Tycker också synd om honom och samtidigt inte. Jag vet inte. Älskar honom så mycket ❤️❤️

Du har flera gånger varit inne på att du kanske skulle vilja skaffa barn. Jag kan bara vädja till dig att verkligen inte tänka den tanken förrän du har lyckats ta kontrollen över ditt eget liv, och tar ansvar för dig själv och dina handlingar. Du väljer själv om det är flaskan som är dig kärast just nu, men dra inte in ett barn i det. Ett barn behöver funktionella föräldrar vilket du är väldigt långt ifrån ikväll, men du kan bli i framtiden när du orkat ta dig igenom det arbete som krävs för att lämna tiden med alkoholen som bästis bakom dig.

Både du och din partner understödjer ditt beroende, och risken är stor att ett barn skulle försöka vara den vuxne i situationen, och det ansvaret ska inget barn behöva ta.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Nålad
  • Artikel
Dagbok Vänligen undvik att i detalj beskriva skadliga handlingar eller handlingar som kan leda till att andra användare skadar sig. Oavsett om...
Svar
1
· Visningar
2 468
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 898
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Hej! Jag har fått veta en sak som kommer göra denhär sommaren till den bästa på flera flera år! Och jag ville verkligen få ha en dagboks...
2
Svar
25
· Visningar
1 940
Senast: Nox
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag tog bort min andra dagboks tråd efter som att den bara var full med massa pattetisk skit som bara var pinsamt att läsa. Och jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 461
Senast: Jerseyite
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Inredningstråden, del 2
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp