Ta bort länk

Guldaskig

Trådstartare
Ni vet adressfältet överst på en internetsida? Där finns det ju en pil, och om man trycker på den kommer de senaste länkarna fram. Går det att ta bort en sån länk och isf, hur gör man?
 
Sv: Ta bort länk

Aja baja, var har du nu varit. ;)

Kontrollpanelen, Internetalternativ. Men sedan blev det knivigt. Har ju Vista på nya datorn och där såg det inte riktigt ut som det gjorde förr (det var bättre förr). Här finns det ngt som heter Webbhistorik, och då kommer det upp olika alternativ att rensa. Men jag vågar inte klicka där, då sist jag rensade så blev det gallskrik på gôbben.
 
Sv: Ta bort länk

haha jag har inte varit på nåt hemligt eller snuskigt ställe :p Men jag vill försöka vara mindre på en sida och då tror jag det hjälper att ta bort länken :idea:

Jag har också Vista och ska prova det du skrev! Men varför blev hubben så arg? Händer det något med datorn?
 
Sv: Ta bort länk

Nää, men alla adresser försvinner ju. Inte bara en. ;) Inte omtyckt.
 
Sv: Ta bort länk

Ja jag såg det när jag skulle ta bort.. så jag struntade i det :p

Vicious: Nej det är inte bukefalos
 
Sv: Ta bort länk

I Firefox går det ju att klicka på pilen, föra muspekaren över webbadressen så att den blir "mörkmarkerad" och trycka Delete så försvinner den. Samma sak med input-fält.
Dålig förklaring, så jag bifogar bild på när adressen/ordet är "mörkmarkerat"(markeringsfärgen brukar ju också bero på egna inställningar) :)
Exempel
 
Sv: Ta bort länk

Upptäckte att det inte verkar fungera i mitt fall heller: IE 6.0.x på XP. Var nästan säker på att Microsoft hade implementerat en sådan simpel funktion. Sorry :)
 
Sv: Ta bort länk

Fast operativsystemet har ju ingenting att göra med webläsaren. :)

För övrigt tror jag inte det fungerar att bara ta bort en adress...
 

Liknande trådar

Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
361
Senast: Silver Girl
·
  • Låst
Fordon Vad gör man när bilen rasar och kollektivtrafiken är för dålig och man måste ha en bil för att ta sig någonstans? Kan ju ibland ta en...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
12 132
Senast: Mineur
·
Övr. Hund Som vanligt var det för några dagar sen dags för den årliga National Dog Show i USA (som vi i Sverige såklart var geoblockade från att...
2
Svar
35
· Visningar
2 017
Senast: Red_Chili
·
  • Artikel
Dagbok Min tråd är borta nu, velat fram och tillbaka länge nu, sen jag började nästan men har ändå fått ut så mycket av att skriva för all...
Svar
7
· Visningar
965
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp