Bukefalos 28 år!

Ta det lugnt

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick mig en tankeställare. Nacken blir inte bra och skuldran. Ta det lugnt blev rådet. Allt känns ok och om du bara tar det lungt kommer det lösa sig. Ner med axlarna! Det har verkligen varit 180kmi timmen itvå månader nu, så idag övar jag på att ta det lugnt. Gått ganska bra, läst amelia, lagat mat vilat i solen, kollat facebook, matat hästarna o burit vatten till dem. Inser att det inte varit så lugnt nu. Lagat mat o paj också. Och städat ur zingos box nu när hon flyttade i måndags blev den tom med fint dammigt spån i. Tar o lägger mig ner i utemöblerna igen o ser om det går att vila lite till.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 539
Senast: MML
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Livet som enarmad rullar på (har inte så mycket annat att välja på :p ), och bjuder på en del nya upplevelser. Svullnaden i den brutna...
Svar
0
· Visningar
692
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 075
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Uppenbarligen är det nånting som jag inte fattar med det här livet! Jag behöver en instruktionsbok. Plötsligt är allt bara ”för mycket”...
Svar
0
· Visningar
275
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp