Täcke till GROVA STORA????

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare kurtsmatte
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 666
K

kurtsmatte

Finns det någon som vet vilket täcke som kan passa en ardenner som är STOR? Har ett nu i 155 cm som är lagom på längden men slutar på halva magen och gjordarna går inte att knäppa i kors. helt omöjligt. hon använder inte täcke dagligen men skulle behöva ett att slänga på henne när det ösregnar eller efter att vi jobbat. alla förslag mottages med stor tacksamhet.

Sv: Täcke till GROVA STORA????

kurtsmatte skrev:
Finns det någon som vet vilket täcke som kan passa en ardenner som är STOR? Har ett nu i 155 cm som är lagom på längden men slutar på halva magen och gjordarna går inte att knäppa i kors. helt omöjligt. hon använder inte täcke dagligen men skulle behöva ett att slänga på henne när det ösregnar eller efter att vi jobbat. alla förslag mottages med stor tacksamhet.

Hej,

Kanske Horseware Rambo XL kunde vara nåt för din bjässe. De är generösa i bogen och även djupare i magen så du får mer tyg som hänger ner på sidorna vilket också ger närmare till spännet på andra sidan. Superfint täcke som jag själv har på önskelistan. Finns med hals också. Både http://www.stromsbergsgard.se/ och http://www.hastshopen.se/ har det. Beställningsvara ca 2-3 veckor.

Finns både med och utan foder i alla olika storlekar.

~Ingrid

Tack snälla ska genast in och kolla, himla bra sida det här man får hjälp och svar på en gång, stort tack.

kurtsmatte skrev:
Tack snälla ska genast in och kolla, himla bra sida det här man får hjälp och svar på en gång, stort tack.

Så lite så, har själv det problemet med vårt kallblod med han kan ha Rambos vanliga täcken men just vintertäcket med hals skulle jag vilja ha i Rambo XL. Ser fint ut :love:

~Ingrid

Liknande trådar

Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
919
Senast: Fiorano
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 218
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
17 662
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 077
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka