• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare sarah__987
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 42
  • Visningar Visningar 2 825
Sv: täcke..

Nu har min ett fleecefodrat regntäcke ute & inne har hon ett 150 g termotäcke. Börjar bli lite kallare nu o mer "höstrusk".

Nu dröjer det nog ett tag innan det tunna vintertäcket åker på ute (hoppas jag!!)

mitt oklippta halvbkod går med ett fleecefodrat regntäcke, ska klippas snarast möjligt dvs, nästa gång evterinären komemr ut och efetrd et kommer han ha ett shires typhhon på sig medd ca 300gr fyllning.

mitt sto är känslig å får inte få så mkt vinter pälsför hon går ej all klippa! å ska tävla å sånt! hon har ett tunt stall som´mar täcke + ofodrat regntäcke!! tror ni det är för kalt? :confused:

Liknande trådar

Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 645
Senast: Stergo
·
Träning 3 åringen är hemma efter 2.5 år på lösdrift. Han är gänglig och jag tycker han ser mer ut som en 2åring än en 3åring. Upplever att han... 2 3
Svar
50
· Visningar
2 993
Hästmänniskan Hej, jag funderar på att köpa häst. Men först måste jag såklart ha en stallplats. Men har lite svårt att välja så skulle vilja höra era...
Svar
14
· Visningar
1 214
Senast: Sirap
·
Foder & Strö Hur ser era hästars dagar ut vad gäller fodertider och upplägg? Det är januari, kallt och vi har haft kolikkänning i stallet. Tankarna... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 562
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Diskbråck