• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare TheDot
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 636
T

TheDot

Jag letar efter ett combitäcke eller liknande att sy fast en BoT pad i, nån som kan rekomdendera nåt? Skulle vilja kunna lägga på det efter ridning och träning men också att kunna ha under stalltäcket. Har sett horsewears combitäcken, vad säger ni om dom? Eller har ni nåt annat som är bra? :) Det ska vara ett med uppsugningsförmåga!

Sv: Täcke!

Shires Jersey Cooler tycker jag är bra. Andas, väldigt mjukt, lätt att tvätta och har bogveck och kryssgjordar.

vad jag sett så har ingen av horsewares täcken kryssgjordar, och det behövs om man ska ha täcket i stallet.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
526
Senast: cassiopeja
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
27 495
Senast: lizzie
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt... 2
Svar
21
· Visningar
1 977
Senast: LiviaFilippa
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 647
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Semestra i Norrland
  • Livskristråden
  • Panik vid dusch

Hund, Katt, Andra Djur