Täcken och transportskydd..?

Behöver eran hjälp nu! :p

Har tänkt att köpa nya transportskydd och transporttäcke till hästen :) Har ett "sett" i grönt, men vil ha ett "sett" i en annan färg som man kan växla med. Alltså ska transportskydd och täcke matcha med varandra.

Behöver dock hjälp med tips på olika märken? Var har ni, vad rekomenderar ni, var rekomenderar ni inte osv :)

Hästen är svart och har tänkt något med beige, blått eller någon annan färg :) Dock inte röd eller vit :p

Det ska inte heller vara för dyrt och helst inte höga transportskydd för hästen avskyr höga transportskydd :angel:

Hoppas att någon orkar svara, tänkte köpa detta på Strömsholms tävlingarna :)

Tacksam för svar! :bow:

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 530
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
606
Senast: Ramona
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
716
Senast: Fetaost
·
Hemmet Vi tänkte ha den här tapeten i hallen + ljusgul färg på en stor vägg i samma hall. Bilden är väldigt missvisande mot tapetens egentliga...
Svar
8
· Visningar
803

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Tillbaka