Täby galopp

G

glad_tjej

Hej!
Vet inte riktigt om detta är rätt forum men annars får väl moderator flytta tråden;)

Jag undrar om man fortfarande får komma till Täby galopp med sin häst och rida på banan på måndagkvällar?

Och är det någon som vet vad som händer med galoppbanan? Den ska ju tas bort(?) men blir det någon ny någon annanstan?
 
Sv: Täby galopp

Ridhästträningen har gjort vinteruppehåll nu och kommer (förhoppningsvis) till våren när det börjar bli ljust på kvällarna.

Och angående flytt så är det inget bestämt än enligt täby galopps hemsida.
 

Liknande trådar

Ridning Jag hoppas att jag la tråden rätt, annars får moderator flytta den! Jag undrar vad ni har för erfarenhet av struppipare? I normal...
Svar
4
· Visningar
931
Hästmänniskan Hej jag vet inte hur jag ska göra.Jag rider nu på en ridskola men är inte riktigt nöjd. Dels tycker jag det är för låg nivå, det är...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
6 032
Senast: Badger
·
Övr. Barn Jag vet inte om detta är rätt tråd, om inlägget ska vara i sommartråden-22 eller om det ska vara en egen tråd. Det får moderator avgöra...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 007
Senast: Badger
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 939
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp