Bukefalos 28 år!

Täby galopp

G

glad_tjej

Hej!
Vet inte riktigt om detta är rätt forum men annars får väl moderator flytta tråden;)

Jag undrar om man fortfarande får komma till Täby galopp med sin häst och rida på banan på måndagkvällar?

Och är det någon som vet vad som händer med galoppbanan? Den ska ju tas bort(?) men blir det någon ny någon annanstan?
 
Sv: Täby galopp

Ridhästträningen har gjort vinteruppehåll nu och kommer (förhoppningsvis) till våren när det börjar bli ljust på kvällarna.

Och angående flytt så är det inget bestämt än enligt täby galopps hemsida.
 

Liknande trådar

Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
969
Ridning Jag hoppas att jag la tråden rätt, annars får moderator flytta den! Jag undrar vad ni har för erfarenhet av struppipare? I normal...
Svar
4
· Visningar
956
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 149
Senast: Wille
·
Hästmänniskan Hej, ridlärare (27 år) här. Hoppas att detta är okej att fråga här, annars får ni säga till, vet inte vilket annat forum man kan vända...
Svar
2
· Visningar
789
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Skola om galoppör
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp