Tänkte ta mig till Gärdet med hunden

Jag har bara varit där på vintern och våren. Men på sommaren har de väl får som går och betar där?
 
Jobbar du i närheten? Jag jobbade på Tegeluddsvägen och promenerade ofta i området ovanför Konsum. Mötte nästan dagligen ett gäng från ett hunddagis.
 
Jag hade kunnat följa med...om inte min hund hade brutit benet..hela sommaren förstörd......fast det får jag offra. :smirk:
Jag ger henne 12 veckor av mitt liv,hon kan ge mig många år..........Nu blev jag känslig.... :cry:

*ursäkta att jag är lite ego* :crazy:
 
Nä, jag jobbar inte på något dagis i närheten. Men Gärdet hunddagis brukar gå där. Har semester och tänkte ägna den till min egen hund. Har varit ute och gått långpromenader, men märker att hon börjat sakna kompisar.

Jag var en del på gärdet med henne innan hon fick valpar och innan vi behöll vår valp, men nu så tänkte jag att vi kunde åka dit igen. Brukar vara där sensommar och höst.
 
När vi hade hund (för hundra år sen känns det som snart! :( ) brukade vi åka ut till Waldemarsudde, för där fanns det en stor inhägnad hundrastplats där det ofta fanns massa hundkompisar att träffa. Och just den rastplatsen var så bra, eftersom vår vinthund bara sprang och sprag och sprang tills han stupade när han fick vara lös, och den inhägnaden var tillräckligt stor för honom att verkligen kunna springa av sig i och så kunde vi ju slappna av på ett annat sätt när vi visste att det var just en inhägnad (vi träffade ofta andra vinthundsägare just där ;) ). Vet du om den finns kvar?
 
Har faktiskt aldrig varit där, men kanske värt att kolla upp. :)
 
Japp,det finns kvar.
Jag brukar åka dit ,supertrevligt med massa glada hundar. :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hur har ni har tvåhundsägare vars partner inte delar hundintresset "fått igenom" skaffandet av en andra hund? Jag skulle så gärna ha en...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
5 884
Senast: LaMagia
·
Övr. Hund Hur tänker ni andra kring att gå med kopplad hund genom en hage med djur? Tänker ni olika beroende på vilket djur? Jag har under mina...
2
Svar
34
· Visningar
2 515
Senast: Santoxen
·
Övr. Hund Jag och ska semestra i Sverige i år och det med tält. Det blir premiär för mig men det finns säkert flera vana campare här :). Jag har...
Svar
7
· Visningar
590
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
648
Senast: Nordthor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp