Bukefalos 28 år!

Tävla med PS vaggor?

Nenne45

Trådstartare
I somras var det ganska mycket snack om det här med att tävla med PS vaggor. Jag har skummat igenom TR för gemensamma, dressyr, och fälttävlan för att försöka hitta vart det står att det inte är tillåtet, men har inte hittat. Min ponny skadades i maj så jag har inte försökt ta reda på vad som gäller tidigare, men nu börjar ponnyn bli frisk och då kan det vara bra att ha koll på sånt. Så är det bara i dressyren som det inte är tillåtet med vaggor? Jag är fälttävlansryttare så alla 3 grenar skulle vara bra att veta ;)
 

Liknande trådar

Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
2 042
Senast: Jeps
·
Utrustning Hej. Behöver lite hjälp att tyda TR. Har en ponny och en storhäst och jag skulle vilja tävla de båda, främst hoppning men är intresserad...
2
Svar
21
· Visningar
2 158
Senast: Liten
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 823
Senast: Mia_R
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 711
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp