Tävlingsschabrak!

R

Rebeccsan

Hjälp mig!

Jag har letat som en galning för att hitta nytt tävlingsschabrak men jag vet inte alls vad som passar:crazy:
Jag har funderat på jw schabraken eller anna scarpati..
Min ponny är hel svart med svart utrustning. Själv har jag svart hjälm väst och stövlar. Min kavaj är svart med gråa små ränder. Det vore ju roligt med någon färg men vad skulle matcha? Hjälp!!
Svart borde ju faktiskt vara den lättaste färgen att matcha till men jag vet inte alls:p det får ju inte bli för rörigt heller..
Pris eller märke spelar ingen roll ge mig förslag:laugh:
 
Sv: Tävlingsschabrak!

Grått, eller om du gillar rosa, tror jag skulle kunna vara snyggt. Eller rött. Svarta hästar passar ju i det mesta! :d
Glengordon har ett snyggt grått schabrak tycker jag, men det finns förstås hur många som helst, säkert de märken du funderat på också.
Ganska ljus grått skulle nog jag ha valt.
 
Sv: Tävlingsschabrak!

Ja jag har funderat på ett grått.. Blir det inte lite tråkigt? kanske med färg pp skulle funka bra. Han är en valack så rosa vill jag nog inte ha även om jag gillar det:p
 
Sv: Tävlingsschabrak!

Men vet du nån bra webbshop man kan beställa gg?
 
Sv: Tävlingsschabrak!

Ja fast jag är inte så förtjust i de små rutorna:angel:
 
Sv: Tävlingsschabrak!

MiasRS och equiline har jättefina schabrak, dom kan man oxå bestämma själv hur dom ska se ut :) kantband, färg m.m, jag har själv gjort så två gånger .
 
Sv: Tävlingsschabrak!

Jag tror inte ett (ljust) grått schabrak blir tråkigt, sen om du pimpar upp det med färgat kantband blir det ju ännu bättre :) Du får PM om var du kan beställa GG...

Rosa har jag btw på min valack ibland :angel:
 
Sv: Tävlingsschabrak!

Toppen tack:laugh: Ja det är klart han kanske skulle vara snygg i lite rosa;) ska kolla
 
Sv: Tävlingsschabrak!

ganska ljus grå med rosa pp skulle nog bli jättesnyggt! tror global har den färgen, och scarpati kan du ju få i vilken färg du vill.
 
Sv: Tävlingsschabrak!

Jag har bara Mias som tävlingsschabrak. De med rak kant och dubbla kantband i bakkant är helt klart snyggast!!

Vår klubb har vita med båda kantbanden i marinblått och passpoalen i en ljusblå/klarblå nyans och loggan i marinblått broderat. Skitsnyggt!
 
Sv: Tävlingsschabrak!

Ja vi får också schabrak av klubben och de är svarta och tråkiga med telenor sponsor..Synd att vi inte får lite snyggare som ni:p Ska kolla upp dom med:laugh:
 
Sv: Tävlingsschabrak!

ja har du bara svart är det ju snyggt om du skulle ha haft vit schabrak, det är ju det man helst ska ha på tävling, men orange och rött, brukar sticka ut väldigt mcyekt när man har svart, det är ju lite roligt att snynas :D
tävlar du hoppning kan du ju köpa matchande benskydd :)
 
Sv: Tävlingsschabrak!

jag tror dom finns i en del ridsportsbutiker som tar hem från dom... elr kolla på equalityline's hemsida, där finns de :p
 

Liknande trådar

Utrustning Blir bara lite nyfiken på vad folk där ute har för märken till sig och sina hästar ;) Jag som TS får väl äran att börja Jag Hjälm...
2
Svar
36
· Visningar
3 591
Senast: Piraja
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
737
Äldre Jag har inte varit på speciellt många begravningar i mitt liv, och det var länge sen sist. Nu är det dags igen, och jag tror att det är...
2
Svar
36
· Visningar
8 476
Dressyr Jag ska börja tävla lite dressyr och behöver nu införskaffa mig en utstyrsel. Det jag behöver hjälp med är kavaj och eventuellt ny...
Svar
6
· Visningar
5 517
Senast: maoulina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp