Tailormade Temptation

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Chania
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 814

Chania

Trådstartare
Vart är hingsten Tailormade Temptation ? Finner honom inte längre tillgänglig varken i DK eller hos någon annan och har ett sto som är dräktig med hingsten så nyfiken;)...

Sv: Tailormade Temptation

Nähe...ingen här som vet...provar kontakta Flyinge åh hoppas på svar.

Säsongen har ju knappt börjat. Det är typ 16 hingstar som löst licens än bara.

Temptation är i Tyskland och skall tränas detta år enl Ib Kirk därav ingen färsk sperma :-(

Tack för svar:) alltid lika spännande att få veta vad som händer med de hingstar man använt;) Vem i Tyskland ska rida Temptation och ska han tävlas? Varför försvann hans förnamn (Tailormade)? Ja många frågor av nyfiken som ägare som går i väntans tider då mitt fina His Highness sto nu börjar få stor rund mage efter seminerats med denne hingst :)

Han tränades ju utav Heike Kemmer förra året så jag antar att han är kvar hos henne. Om han nu inte har bytt ryttare och tränare..

Tack för svar:) alltid lika spännande att få veta vad som händer med de hingstar man använt;) Vem i Tyskland ska rida Temptation och ska han tävlas? Varför försvann hans förnamn (Tailormade)?

Det kan ju vara så att företaget Tailormade inte längre äger hingsten.

Liknande trådar

Avel Är i startgroparna att leta hingst. Men när brukar de hingstar som kommer vara i avel ha kommit ut på Språngrulla ? Som det är nu så...
Svar
0
· Visningar
169
Senast: corzette
·
Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 368
Senast: Murray
·
Avel Halloj! Jag är helt ny till avel och kan väldigt lite. Fick mitt första föl för några dagar sedan och insåg då en sak. Stuteriet jag...
Svar
1
· Visningar
476
Senast: Rosett
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 251
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka