JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Tänk om jag kunde vara nöjd
Bukefalos 30 år!
Status
Stängd för vidare inlägg.
Allt skulle vara så mycket enklare om jag kunde vara nöjd med mitt boende. Då skulle jag slippa flytta och jag skulle slippa byta jobb.
De som varit här på besök tycker att huset är mysigt och det kan jag väl hålla med om. Till viss del i alla fall.
Men bekvämligheten är det ju sisådär med. Trångt är det också.
Status
Stängd för vidare inlägg.
Vägskäl
Dagbok Jag har tvekat mycket över att starta den här tråden men provar här på dagbok så jag kan välja att radera mina inlägg om jag ångrar mig...
Startad av gurkskiva
13 Apr 2026
Svar: 11
Visningar: 1 504
Dagbok
Livet och förändring
Dagbok Det här blir ganska personligt och utelämnande men jag känner att jag kanske behöver få ur mig lite någonstans så det kan lika gärna...
Startad av Exile
24 Apr 2026
Svar: 41
Visningar: 4 352
Dagbok
Miumius stora flytt-tråd
Dagbok Efter vad som känns som en halv evighet och tusen år av otålig väntan verkar det ändå som att det händer nånting och kugghjulen börjar...
Startad av miumiu
19 Jan 2026
Svar: 79
Visningar: 7 935
Dagbok
Nu går det inte längre att leva i min drömvärld
Dagbok Nu är det officiellt,jag flyttar nästa år. Jag kan inte bo kvar här. Jag har grubblat och gjort budgets om och om igen och bara antytt...
Startad av Lillefrun
25 Dec 2025
Svar: 164
Visningar: 11 844
Dagbok
Vad gör vi? Del CCXXXVII
Tjatter Idag är en bra dag, för det är en ponnydag!
Tänkte fara dit nu på förmiddagen då jag ska träffa mamma för lunch på Ikea sedan.
parellikusken
2 minuter sedan
Svensk politik 9
Samhälle Och @QueenLilith
Det är just sådant jag innefattar i att hitta på regler. Att rätt upp och ner föreslå att en, visserligen...
Palermo
9 minuter sedan
Tjockistråden 5
Kropp & Själ Vet inte om det räknas som non-scale victory eller strenght-victory eller kanske bägge, men jag tog mig upp och ner för "trappstegen" på...
cewe
14 minuter sedan
Svar: 1 510
Visningar: 74 144
Allmänt