Bukefalos 28 år!

Tanten poserar igen...

G

Getaway_hon

Här är hon igen, sist jag lade ut bilder frågade jag ju om ni kunde gissa ras också, var riktigt kul att se vad ni gissade på :)
Här kommer lite färska bilder på tanten igen:

Busa med mig!
tokkatt.jpg


Hepp!
millanupp.jpg


När tant har busat blir tant trött :love: :D (tyvärr lite mörka)
mys på mattan
Ser dig!
Klia mig då.

Sötaste vännen! :love:
 
Sv: Tanten poserar igen...

Även om man inte ska måste jag få fråga...hur gammal är tant? ;)
 
Sv: Tanten poserar igen...

Det är hon, kan jag lova. Och hon utnyttjar det också. Det går alltid att få sin vilja igenom, om man bara tjatar/skriker tillräckligt högt och länge :D :crazy:
Men hon är jätte go, oftast ;)

zask: hon är född 91, så 14 år är hon :)
 
Sv: Tanten poserar igen...

zask skrev:
En dam i sina bästa år...

Tror hon är väl medveten om just detta :D

åh, en till, nästan pantertanter här då :p tycker nästan dem blir mer och mer personliga och egna ju ädre dem blir på något sätt :love:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Tanten poserar igen...

Jo visst blir dom, dom blir bestämda, min har tre småkillar som hon säger till på skarpen med jämna mellanrum :rofl:

Hon är en godig och väldigt picky om vem som får vara polare med henne :smirk:
Även om jag bor här nu(hon bor hos mamma)så vet hon precis vem jag är och att jag är kompis :love: :)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 051
Senast: Viva
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 172
Senast: Acto
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 856
Senast: Hellhound
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
9 548
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp