Bukefalos 28 år!

Tapet tavlor

S

Sannis

Har hittat en sida på internet där man får beställa tapetprover gratis *länk borttagen av moderator*Så jag har tänkt att jag ska göra en tavla av lite tapet. Men hjälp vad ska jag välja?
Sovrummet går i vitt och marinblått.
Hallen går i vitt
Vardagsrummet går i en gråfärg
Köket går i svart och vitt/beige

Fanns hur mycket som hellst, och jag vet inte ens i vilket rum jag ska ha tavlan i :p

Så hjälp mig vilken hade ni valt?
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Tapet tavlor

ta747-91.gif


:angel:

Rolig sida, sitter och bläddrar runt för fullt bland härliga tapeter. :laugh:
 
Sv: Tapet tavlor

nu gav du mig en idé om at jag också vill ha en sån tavla :D Haha fast jag fick också problem med i vilket rum och vilken tapet ;)
 
Sv: Tapet tavlor

Åh vilken bra idé :idea: Här ska kollas på tapeter på att göra något snyggt av.
 
Sv: Tapet tavlor

Kikade oxå på sidan, men frakt 129:- får man betala? eller?

Såg nu i kassan att det var fraktfritt för tapetprover... :)
 
Sv: Tapet tavlor

Jag skaffade på mig typ 10 olika tapetprover som alla drog åt beige, guld, turkost och grönt (och lite till) och pusslade ihop en tavla av det. Kan ta en bild när jag är hemma och lägga upp, om du vill se? :)

Jag tycker det är roligare att göra så än att använda bara en tapet per tavla. Vill man ha en tapet per tavla så tycker jag det är lite kul att t.ex. ha tre olika guldtapettavlor bredvid varann, eller två tavlor med likadana tapeter i olika färg bredvid varann.
 
Sv: Tapet tavlor

Så här ser min tapetprovstavla ut:

DSC00345.jpg


För er som vill veta var man kan få tag på tapetprover; google it. ;) Så himla svårt är det inte att hitta.
 
Sv: Tapet tavlor

Jag googlade och hittade på en gång.
Blev så inspirerad att jag också beställde hem lite prover :D Visar resultat senare...
 
Sv: Tapet tavlor

Troligtvis har du hittat rätt då, för den som länkades till här ovan bjuder på två tapetprover och sen får man betala en liten slant. Nå mycket mer än två gratisprover lär du inte få någonstans.
 
Sv: Tapet tavlor

Stämmer de att proverna är 1m x tapetbredden..?

Har hittat typ 100 som jag gillar, men nu får jag börja kolla lite skala och funderade på storleken.
 

Liknande trådar

Hemmet Hjälp mig hitta en fin färg till hallen! Är en långsmal hall utan eget fönster, således måste färgen vara ljus. Har en inbyggd äldre...
Svar
6
· Visningar
1 012
Senast: cewe
·
Hemmet Jag har införskaffat mig en Roborock S5 max och är jättenöjd med den, tycker den städar helt okej och den absolut största fördelen är ju...
Svar
0
· Visningar
683
Senast: Wysiwyg
·
Hemmet Är det någon som vill hjälpa mig med lite tapet-inspiration? Jag behöver tapetsera om i vardagsrummet och jag vill gärna ha en fondvägg...
Svar
0
· Visningar
533
Senast: Daff
·
Hemmet Jag och sambon flyttar till hus i mitten av maj och det kommer bli en del renovering. Köket skall rivas ut och bytas helt och hållet...
Svar
0
· Visningar
712
Senast: Flash5
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp