Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag älskar tapeter, mönster och färg. Hellre hela rummet i samma än fondvägg. Målar gärna in lister och foder i matchande kulörer för att få det enhetligt.
Vardagsrummet, lite kaos när man stirrar rakt i hörnet men det funkar förvånansvärt bra till vardags faktiskt men den gulrandiga känns lite för hård och kantig så den vill jag byta ut till nåt annat gult. Tredje "stora" väggen utan fönster är täckt av en bokhylla så den är bara vit för tillfället, men så fort den åker ut blir det nog gult där med.
Min lägenhet är från 1960 och jag hade turen att det bara har tapetserats över gamla tapeter sedan dess, så nu när jag rivit den vidriga 90-tals strukturtapeten överallt har jag fått en riktigt fin inblick i hur det såg ut här förr. Är inte tal om nån restaurering men det känns kul att plocka in delarna jag gillade och lämna det som inte funkar för mig, tex denna gröna i sovrummet :
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Hästmänniskan Du kan inte ta honom på prov?
Konstigt egentligen att det är så svårt att köpa häst nu.
Jag trodde i min naivitet att det var köparens...