Bukefalos 28 år!

Jenka

Trådstartare
Var hittar man sånt och vilken rekommenderas? Eller kan man använda typ helosan?

I nuläget är det inget Sigge störs av, trampdynorna är bara lite "fnasiga" så de river mig när han har tassarna mot huden. Lär väl bli värre under vintern dock.
 
Sv: Tassalva

Skillningaryd Fyra Ess tassalva tycker jag är oslagbar!
Eller om du för den delen har Fyra Ess hästsalva funkar den lika bra, men luktar mycket värre.

821000.jpg
 
Sv: Tassalva

Jag använder silversalva vid behov. Fungerar bra, men hunden HATAR den:o

Man kan göra vad man vill med honom, bada, borsta, klippa klor, tvätta/lägga om sår etc utan att han rör en min. Men kommer tassalvan fram ligger han och vrider sig och stön-gnäller (låter typ åååååååhhh:p) för att flyga upp och gå och torka av sig i min säng när jag är klar:angel:

Kan tänka mig att den luktar nåt konstigt (aloe vera TROR jag, är det i iaf).
 
Sv: Tassalva

Jag har hört att Försvarets hudsalva funkar utmärkt! Inget jag testat dock, för min hund har aldrig haft behov av det.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 221
Senast: iNTOHiMO
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
881
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Halloj alla, Tänkte bara höra, av intresse, ifall någon mer varit med om detta? Några gånger under säg det senaste hmm.. året? har jag...
Svar
1
· Visningar
630
Senast: Sassy
·
Övr. Hund Detta är nåt som tyngt mig länge så därför har jag valt ett anonymt nick. Jag har en sjuårig hund som jag haft sen han va valp. Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 276
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp