Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har ett hjärta på handleden, dock inte lika stor som den där. Jag tappade mycket av färgen så fyllde i efter två veckor, sen dess har den varit fin!
Jag fyller snart tjugo och tänker tigga till mig min årliga tatuering utav min syster. Hon gjorde en när jag fyllde arton och en när jag blev tjugo.
Idag har jag bara mitt efternamn på underarmen och en text bak i nacken men är sugen på att göra någonting annat. Har funderat på låret för det är dösnyggt! Men frågan är om det är lika snyggt på ens egna tjocka lår?
Jag har bestämt vad jag ska tatuera som första tatuering.
Fast den ska sitta på min högra överarm, så kommer få ändra lite för att det ska bli snyggt. Det kommer stå 'more than meets the eye' i bannern.
Funderar lite över att få Bumblebee istället för Optimus men vet inte om det blir fint med gult? Måste även få tag på en riktigt duktig tatuerare som kan skissa upp det i samma stil som på bilden, fast med en annan transformer.
Siktar på att få den gjord som 20 års present till mig själv, alltså i mars nästa år. Då har jag antagligen hunnit spara lite pengar och även hunnit vänja mig vid iden.
Fortfarande inte bestämt vad jag ska göra med mitt hjärta men har nya planer. Min syster frågade mig om vi inte kan göra en tatuering alla syskon (har en syster och en bror) och jo självklart vill jag det, de betyder ju så himla mkt för mig så hade varit kul att göra något för att symbolisera det.
Men vad? Någon här som har bra ideér?
Fågel Fenix, för att symbolisera att jag alltid hittar en väg tillbaka, efter flera år av elände :-) Dessvärre var tatueraren lite av ett skämt, trots intyg och goda ord från andra :-/ Blir till att göra klart den någon annanstans
Tribut till min welsh corgi, William :-) Mitt solljus i tillvaron
Kan man smörja in solskydd på tatueringen även om den inte har läkt helt färdigt? Gaddningen är 13 dagar gammal idag, en text på insida överarm, och den har flagnat färdigt och så. Nu är den inne i det här lite "trista mellanstadiet" som tatueraren beskrev, där den kan se lite matt och trist ut. Inget kliande eller problem alls, jag smörjer den ett par gånger om dagen med bepanthen.
Men jag jobbar utomhus och annat än linne i den här värmen är jobbigt Men är det för tidigt att ha solkräm på den?
Grunden till en utbyggnad, för 10 år sen gjorde jag kinatecknet och har sedan dess(!) funderat på hur man skulle bygga ut den. Kvar att göra är att skugga blommorna och fjärilen, så om det är 1 eller 2 sittningar kvar beror på hur länge jag kan sitta still.
Något som är ett stort problem för mig
Kropp & Själ
Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen...
Kropp & Själ
Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig?
Som jag har förstått det är...
Kropp & Själ
Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och...