tatueringstråden, del 3!

• Kropp & Själ
  • Trådstartare Trådstartare voltigehoppare
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 373 416
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: tatueringstråden, del 3!

Ja men jag vill ha en stegrande, den som är näst längst ner, med åskmolnen, den tilltalar mig mest. Men vill att han kommer mer framifrån, så man får vingarna som tristar-hästen.

KL
Jag har äntligen gjort min minnes tatuernig klar till min hund.
Den är dock svår att ta kort på då den går från låret upp till axeln, både på framsida och baksida..
Men det är datum, liljor och en låttext. Jag älskar den. Den blev så jävla mkt bättre än jag trott :bump:

Nu vill jag göra en till!
Men jag vet inte vad.
Jag vet att jag vill skriva in Farmor & Farfar men jag vet inte vart och exakt hur jag vill ha den.

Va roligt att du blev nöjd!!:)

KL

Nu är det inte många dagar kvar tills jag gör min! Gahh börjar bli lite nervös men det ordnar sig:)
(Har tid den 28/8..)

*KL*

Måste visa min tatuering jag gjorde idag, är så sjukt nöjd! :love:
img_3761_503bd84be087c357a8000247.png

Lite konstig vinkel på bilden, den sitter på insidan av underarmen :laugh:

Så nu är jag hemma från tatueraren! Blev jätte nöjd med resultatet:)

Bild kommer när plasten är borta och de röda har lagt sig lite..

Awesome!

Satt på Sthml Ink Bash i förrgår och vi hann som vanligt inte med särskilt mycket. Men bra blev det! Har kommit på vad som ska göras med resten av armen också, förhoppningsvis är nästa session redan i slutet på september.

Då har tatueraren flyttat till Malmö men jag fick höra att åker jag dit (eller Göteborg när hon är där) "så får du självklart nån slags rabatt."
Inte mig emot! :D

Bild kommer när mitt stackars armveck läkt lite.

Senast ändrad:

kl

Min nygjorda tatuering ( tog nyss av plasten).
Den har läckt lite färg men man ser ju ialf lite hur den kommer se ut:)

527219_10151099952218997_717951118_n.jpg

Kl.
Vilka läckra bläckfläckar alla lagt in på sistone! Var ett tag sen jag kollade den här tråden senast.
Jag ska skaffa fler i december ;) Antagligen utbyggnad av den senaste och så en ny! Längtar redan!

*kl*

Inte det lättaste att ta kort bakom sitt eget öra, men här e senaste fläcken iaf. 2 veckor gammal :laugh:
378615_10151055380938789_957365559_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 250
Senast: Iamia
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
265
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Jag har för flera år sedan fått mitt ledbrosk i ena foten söndertrampat av min käre Kanalj som hade bråttom in från hagen en...
Svar
15
· Visningar
388
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 211
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?