Sv: tatueringstråden, del 3!
Håller med. Har suttit sammanlagt 7 timmar med en chestpiece, värsta jag gjort i mitt liv.
Håller med. Har suttit sammanlagt 7 timmar med en chestpiece, värsta jag gjort i mitt liv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Jag älskar den verkligen! Färgerna, och effekterna med dem, är helt underbara!Jättefin!!!! @whwycd
Fasiken vad snygg!!!!Jag bara måste visa denna...min minnestatuering till mamma som avled 1/5 efter ett hjärtstopp.
På sin axel hade hon en liten tatuering föreställande en ros och en G-klav.
Bror min gjorde en G-klav med ros, i gråskala med lite lila...så här blev min tolkning av den:
![]()
Jag ÄLSKAR den!![]()
Var gjorde du den?I know!Jag och tatueraren kom så himla bra överens och kunde verkligen bolla idéer, men hade ungefär samma tanke, han lade färgerna så HIMLA fint tycker jag!
![]()
WOW!!!
Hade du någon grundidé som ni utvecklade tillsammans, eller körde han på bara?![]()
Underbart!Nja, jag hade sagt att jag gillade de klassiska "gråtande kvinnoansikten" och sen gjorde han sketchen och jag blev supernöjd direkt.![]()
Underbart!Går du till samma tatuerare, så att ni liksom lärt känna varandra? (jag har inte hängt med i tråden, men på bilden ser det ju ut som att du har fler
)