tatueringstråden, del 3!

• Kropp & Själ
  • Trådstartare Trådstartare voltigehoppare
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 373 404
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: tatueringstråden, del 3!

Måste dock säga att jag inte tycker att det syns att det är en cover-up! Men jag kan tänka mig att det är lätt att tänka på sånt själv, när man vet att något annat funnits under :) Åter igen, verkligen otroligt fin!

Efter att ha kollat på bilden med den gamla tatueringen, så kan man ju se lite av den. Men innan man såg den så var det absolut inget man tänkte på, utan man tänkte bara "WOW vilken SKITSNYGG tatuering!!!!!!! :love: " :D

Efter att ha kollat på bilden med den gamla tatueringen, så kan man ju se lite av den. Men innan man såg den så var det absolut inget man tänkte på, utan man tänkte bara "WOW vilken SKITSNYGG tatuering!!!!!!! :love: " :D

Håller med du!

Malin L: Jättesöt fågel!

Senast ändrad:

Tack hörrni! Vad glad jag blir! Mest glad blir jag för att ni säger att man inte tänker på att det är en coverup!

Men oj, jag hade aldrig anat att det var en coverup om du inte postat före-bilden. Med andra ord: Jättefint!

Håller med alla andra, jäkligt snyggt gjord! Och fint motiv. Även när jag sett att det var en cover-up och vad motivet var innan så fick jag glo superlänge innan jag ens såg något från det gamla motivet som gick att urskilja (och det enda jag kunde se var den pyttelilla biten av benen som är trädstam i den nya). Riktigt skickligt gjord och utan att ha före-motivet bredvid så går det inte alls att urskilja den gamla.

+ alla andra

Tack tack tack! Jag är supernöjd. Han gjorde ett jättebra jobb men iom att jag vet att den finns där så ser jag det ju!

Förstå när han är "färdig" tatuerare, han kommer bli grym!

knapp
phu, 3½ timmar senare är jag färdig. väldigt trött och nu ska jag få middag av min älskade sambo. jag längtar redan tills den läkt! Kommer bild sen=)

*KL*

Min gubbe är inte bucklig längre :D

Nuuuu kan jag äntligen andas ut :D

Woho, vad härligt! :D Det är så skönt när man äntligen kan sluta noja över sina älsklingar!

Ja, gört!

Parat och Stormkast: ja! :banana:

KL
Ni som har gjort en tatuering som "hyllning" till någon, (typ husdjur). Hur har ni gjort den? Har funderat fram och tillbaka på att skaffa en tatuering många gånger och funderat på att skaffa en som en hyllning till min häst. Men just nu finns det inte så mycket pengar till ett helt huvud tror jag, samt att jag inte tror att jag inte vill ha en så stor tatuering heller. En annan fundering jag hade var att skriva hästens namn, men hon har verkligen ett tjej namn, vilket känns sådär, eftersom jag skulle vilja ha den på skulderbladet... Har ni något förslag på vad man kan göra?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 250
Senast: Iamia
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
263
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Jag har för flera år sedan fått mitt ledbrosk i ena foten söndertrampat av min käre Kanalj som hade bråttom in från hagen en...
Svar
15
· Visningar
388
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 211
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka