tatueringstråden, del 3!

• Kropp & Själ
  • Trådstartare Trådstartare voltigehoppare
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 374 253
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: tatueringstråden, del 3!

kl

Är det någon som gjort en cover (om det heter så så när man gömmer en tatuering under en ny??)?

Jag funderar på att göra det då jag inte riktigt är nöjd med en av mina. Dåligt utförd skulle jag kalla det. Bara en liten, tassar på höften. Så funderar på vad man kan göra över dom?
Någon som har tips? Kanske större stjärnor kunde vara snyggt?

När det gäller cover-ups så tycker jag nog att du ska prata med en tatuerare om det, de är proffs på att se vad som fungerar och inte!

As we speak, på mässan i Norrköping :D

e521c499-d692-47bd-8104-cf10bb609187_zps4a91be9e.jpg

Nice! Här har min gaddning blivit infekterad :( inte snyggt, hoppas att det ändå i slutändan läker ok.

Redan gjort, jag gjorde allt rätt redan så varför det blivit knasigt visste han inte. Var till läkaren igår, hon gav mig en massa gliringar om att man inte ska tatuera sig och var övertygad om att det var en reaktion på färgen. Eftersom att färgen applicerats på 3 olika ställen varav 2 blivit fula så vet jag inte riktigt, isf borde det väl blivit det överallt?

Men DÖ ditt as. (Läs: Camillaspråk för "Din arm är fan den snyggaste i hela världen")

Tack hörrni! :D
Jag är så kär så kär. Och kan inte bärga mig för nästa gång! Måste hitta en tid. Och... Pengar...

Men Stormkast, du får ju iaf nöjet att titta på den med jämna mellanrum (;

Hehe tackarrrr!
Ska hitta en tid i Göteborg snart och trolla fram pengar. Förhelvete.

_Molle_ - ingen särskild låt, originalbilden är från google. Men den följer temat för resten av armen himla bra (musik/instrument/rosor).

Häpp!

En 6,5 timmars sittning senare är min överarm kalasfin, nu ska det bara läka...
Lite fix återstår, men det är en bagatell.
Massa rosa, turkost och gult, så fantastiskt nöjd.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 262
Senast: Iamia
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
267
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Jag har för flera år sedan fått mitt ledbrosk i ena foten söndertrampat av min käre Kanalj som hade bråttom in från hagen en...
Svar
15
· Visningar
389
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 213
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?