tatueringstråden, del 3!

• Kropp & Själ
  • Trådstartare Trådstartare voltigehoppare
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 374 243
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: tatueringstråden, del 3!

Ska googla! Zoi gjorde jag mina på och han som gjorde dem var bra men jobbar inte kvar längre. När jag fyllde i min ena var det en annan snubbe som gjorde det och han var inte bra alls. Så nu är jag lite orolig för att gå dit. Killen var både osympatisk och dålig liksom.

De andra ska jag googla, har inte hört talas om dem. Tack för tipsen! :)

knapp

Nån här som fått typ som utslag eller små bett i sina tatueringar? Kan posta en bild senare men det ser ut som typ knottbett men de kliar inte. Ett par stycken, kan inte vara att jag är allergisk. Kan det bli så av solen? :s

Skäggiga damen verkar coola men de hade inte mycket bilder vad jag kunde se. Vad har du gjort hos dem? Är de duktiga?

*kl*

Någon som har tatuerat foten här? Hur ont gjorde det?

Jag är helt galet sugen på att göra en tatuering på foten som ska gå upp på benet när jag åker till London i augusti men jag är så rädd att det ska göra för ont. När jag tatuerade insidan av armen somnade jag nästan, det stack till nån gång men inte mer än så tyckte jag..

knapp

Nån här som fått typ som utslag eller små bett i sina tatueringar? Kan posta en bild senare men det ser ut som typ knottbett men de kliar inte. Ett par stycken, kan inte vara att jag är allergisk. Kan det bli så av solen? :s

Jag har fått myggbett på/i min gaddning. Och även knottbett.

Nu har jag däremot dessutom fått som en inåtgåede finne, den är röd, öm, och jättevarm. Har varit sp någon vecka och nu eskalerat, växt, blivit ännu dummare och allmänt besvärligt, någon som vet vad det kan vara? Eller vad man gör åt det?

Jag skulle väl också rekommendera Zoi, så synd att inte Ellen jobbar kvar bara.. De har ju rätt många olika nu. Ska dit och tatuera låret hos Pavel där 24juni, lite blommor och fjärilar förvisso, men lär ju återkomma med bild till tråden iaf :)

Ja, hade hon varit kvar hade jag lätt bokat henne, hon verkar vara SÅ grym.

Återkom jättegärna med bilder! Har han tatuerat dig förut? Är han trevlig? Jag är en sån jävla tönt så jag vill inte gå till nån som är astuff och inte är trevlig mot en.

Jag rekommenderar Heavenly Ink :) Jens är helt outstanding men Dan är bra också. Jag har två tatueringar gjorda av honom (text) och är nöjd :)

Flash fighters har bra rykte också :)

Jag förstår dig helt och hållet! "Vi är tuffare än dig"-attityden är ju bara hemsk...
Inte tatuerat mig hos honom förut, men han verkar grymt duktig! Ska dit på motivkonsultation 18juni, kan skriva lite om hur det gick här sen :)

Han är från Estland så det är engelska som gäller, ganska knackig sådan om jag förstått rätt. Därför jag hittat 25 inspirationsbilder haha, något borde vi komma överens om ^^

Tack för tipsen! Jag googlar, undersöker och återkommer eventuellt med en fråga eller två :)

Lightzone: Ja men precis. Jag läste en intervju med tjejerna från Skäggiga damen och de pratade om just det - den här 'vi är så mycket coolare än dig'-attityden och att vissa motiv bara är SÅ fel och lama och ocreddiga. Jag vill inte tatuera mig hos nån sån.

Åhå, spännande :D Du får hemskt gärna återkomma efter konsultationen och berätta lite om hur det gick och så :)

Pavel verkar verkligen vara helt sjukligt bra. Men jag har bara sett bilder, inget live så att säga.. :)

*kl*

Någon som har tatuerat foten här? Hur ont gjorde det?

Jag är helt galet sugen på att göra en tatuering på foten som ska gå upp på benet när jag åker till London i augusti men jag är så rädd att det ska göra för ont. När jag tatuerade insidan av armen somnade jag nästan, det stack till nån gång men inte mer än så tyckte jag..

Jag har! Tatuerat utsidan av foten, ner mot hälen.
Jag är jävligt smärtkänslig, men SATAN vad ont det gjorde.
Tatuerade med bambu och har ingen aning om det gör mer eller mindre ont, men det tar nog lite längre tid i alla fall..

Har tyvärr fått avboka tatueringen hos Pavel eftersom jag missat sista ansökningsdagen till komvux och därför inte har en aning om hur jag ska få tag i pengar aug-okt :(

Jag har! Tatuerat utsidan av foten, ner mot hälen.
Jag är jävligt smärtkänslig, men SATAN vad ont det gjorde.
Tatuerade med bambu och har ingen aning om det gör mer eller mindre ont, men det tar nog lite längre tid i alla fall..

Åh, gjorde det så ont? Jag tror jag får hålla mig till att tatuera armarna istället.. ;) Jag kommer svimma isf. Men åh så sugen jag är på att tatuera foten. Hur lång tid ungefär tog det att tatuera foten? Var det svårläkt?

Fan vad trist! :( Inte bara den avbokade tiden alltså, utan missen. :(

Vet du förresten ungefär hur lång väntetid Ellen har nu? Lata jag får aldrig tummen ur att höra av mig till dem där nere o kolla... :p

Ja,och så... dumt. Hade ju bara varit att ta sig in på hemsidan i tid liksom :(
Nåja! Sleeven kommer iaf bli klar nu, sittningar 25juni och 2juli! Sen är den DONE! :D (okej, utom småpill som ska bli klart på mässan, men ändå)

Jag vet faktiskt inte, men jag tror inte den är så lång nu under sommaren iaf! Värt att kolla upp :)

Alltså, jag har bara tre små fåglar(typ M-fåglar :p) så det tog kanske 25 min. Så lång tid hade det nog inte tagit om man tatuerat med maskin dock, utan nu var det ju bambu :p

Jag tror absolut att du överlever att tatuera foten. Mina två vänner gjorde likadan tatueringar och de tyckte inte att det var så farligt :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 259
Senast: Iamia
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
267
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Jag har för flera år sedan fått mitt ledbrosk i ena foten söndertrampat av min käre Kanalj som hade bråttom in från hagen en...
Svar
15
· Visningar
389
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 211
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka