Sv: tatueringstråden, del 3!
Jag är verkligen jättenöjd över den! Hade planerna från början att gör den lite "bohemisk" elle vad man ska säga. Mer raka linjer, ljusa färger och typ lutosblommor, men den blev så mycket bättre i lite "old school" anda.
Nästa sittning blir inte förens nångång i April. Tatueraren ska nämligen flytta till en annan studio/lokal och jag måste hitta lite cash!
Så jag har tid på mig att fundera ut vilken färg jag ska ha på rosorna.
Jag har funderat på rosa, men frågan är om inte detta skär sig med det röda dragspelet. Gör vi rosorna är röda så känns det som det blir för mycket rött. Hmmmm.
Det mest irriterande är att jag var hos 4st studios i min närhet och fråga. Ingen ville.
Ställe 1. "Ööööhm, vi gör inte sånt. Vi gör bara black and gray" - rolig nog stod det flaskor med färg framme..
Ställe 2. "Vi göör inte sånt!" - nehhhee..
Ställe 3. "Den idéen kommer inte bli snygg asså!" - Okeeej...
Ställe 4. "Mmmmmmmmmmmmmm" - det var typ snubbens enda svar. Då känns det som han inte är ett dugg intresserad.
Tur nog sökte jag mig till studio nr5, som jag inte gick till från början pga det ligger ändå 1h bort. Tatueraren blev om eld om lågor och ville verkligen göra den. Glad tjej!

Han kommer lätt få göra fler projekt på mig!