Tatueringstråden, del 4

Behöver tips. Kommer vilja tatuera över ett streck över denna. Tänker mig nån klockren text just över/under.
Mitt bästa förslag hittills är "Hoes before bro's"

Ska vara enkelt :)

36535
 
Behöver tips. Kommer vilja tatuera över ett streck över denna. Tänker mig nån klockren text just över/under.
Mitt bästa förslag hittills är "Hoes before bro's"

Ska vara enkelt :)

Visa bifogad fil 36535
Är du säker på att du vill göra ett streck över och en text som påminner om det hela? Jag förstår helt tanken men tänker att i framtiden kanske du inte vill att det ska vara lika uppenbart? Så kanske göra något annat över som inte påminner om det?
 
Åh, vad kul att denna tråden kom upp. Ska tatuera ena handen i höst :) hade gärna gjort det nu men har vitiligo så jag vill att sommarens solbränna ska gå bort först.
 
Är du säker på att du vill göra ett streck över och en text som påminner om det hela? Jag förstår helt tanken men tänker att i framtiden kanske du inte vill att det ska vara lika uppenbart? Så kanske göra något annat över som inte påminner om det?

Just nu känns det som det... men du har en poäng.
Vet bara inte vad jag skulle göra över, ett svårt ställe...
 
Förstår det. Men avvakta skulle jag säga för att inte göra något som sen blir ännu svårare att täcka över.

Gå o snacka med tatueraren om bra alternativ?

Jo jag ska dit i veckan, gör ju bröstkorgen i oktober :)
Just därför kan jag inte göra nåt större nu...
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 501
Senast: Lingon
·
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
242
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 997
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp