Tatueringstråden, del 4

Bukefalos 30 år!

Benen börjar ta sig 😄
1000100468.webp

Skickat förfrågan till en lokal tatuerare här i stan, vi får se om hon svarar. Tänker isåfall börja med ett mindre motiv och bygga in det i en överarmssleeve sedan. 😁

Vill bygga ihop överarmen med den jag har på skuldran, så vi får se vad hon säger om det.

Äntligen är min senaste klar! Är väldigt väldigt öm nu, för utöver att göra klart den senaste så fylldes dess "syster" på andra låret i. Himla praktiskt att få det gjort samtidigt, men aouch! :o :laugh: Så himla nöjd, och så fint!

skit snygg! vad kostar en sådan? :D

Tack, jag är jättenöjd! Vi har lagt 11 sessioner på 6-8 h per tillfälle under ett år på den. Tanken är att det ska bli en tävlingspiece så detaljnivån är väldigt hög. Jag var tydlig med att det fick ta så lång tid det behövdes för att nå visionen vi hade från början. Har fått lite stammisrabatt och lagt 5000 kr/session.

(Beroende på vad man är ute efter behöver det alltså inte krävas så många sessioner för att täcka ett ben.)

Tack, jag är jättenöjd! Vi har lagt 11 sessioner på 6-8 h per tillfälle under ett år på den. Tanken är att det ska bli en tävlingspiece så detaljnivån är väldigt hög. Jag var tydlig med att det fick ta så lång tid det behövdes för att nå visionen vi hade från början. Har fått lite stammisrabatt och lagt 5000 kr/session.

(Beroende på vad man är ute efter behöver det alltså inte krävas så många sessioner för att täcka ett ben.)
Inte förvånad över priset eller tiden, men att se det nedskrivet, jäklar vilken dedikation från er båda. Assnygg!

Inte förvånad över priset eller tiden, men att se det nedskrivet, jäklar vilken dedikation från er båda. Assnygg!

Tusen tack! Ja alltså det har ju varit tillfällen när jag undrat vad fasen vi gett oss in på 😂Men det har gått över förväntan och är ju lite av en once in a lifetime experience. Vi får se om andra benet blir lika massivt, men det lär dröja flera år innan jag ger mig på ett så här stort projekt igen 😅

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Svensk politik 9
  • Vad gör vi? Del CCXXXVII
  • Tjockistråden 5

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar