Tatueringstråden, del 4

På fredag är det äntligen dags för mig igen 🤩 fylla i färg i solen på min påfågel och sen en ny. Ska bli spännande vad min tatuerare har hittat på. Ska ju göra en trave böcker på armen, och funderar fortfarande på om jag ska ha favoritförfattares namn eller titlar på favoritböcker på bokryggarna.
 
Så sjukt nöjd! 🤩 Det blev 3 kvinnliga favorit författare, Nora Roberts, E.P. Uggla och Sofia Nordin. Gick ganska bra att göra den, men när min tatuerare sen skulle fylla i lite färg i min påfågel så hade kroppen blivit nöjd för dagen, så det var riktigt jävla smärtsamt 🙈
IMG_20210917_200451.jpg
 
Så sjukt nöjd! 🤩 Det blev 3 kvinnliga favorit författare, Nora Roberts, E.P. Uggla och Sofia Nordin. Gick ganska bra att göra den, men när min tatuerare sen skulle fylla i lite färg i min påfågel så hade kroppen blivit nöjd för dagen, så det var riktigt jävla smärtsamt 🙈
Visa bifogad fil 77085
OT men vilket otroligt häftigt klädesplagg du verkar ha på dig! Älskar mönstret och färgerna :love:
 
Dags igen! 1,5 år tog det att smälta smärtan :D
Samma tatuerare, som direkt efter min förfrågan ville rita upp den åt mig och bokade in mig i december :jawdrop::love1:

Blir underarm, musiktema (tänk lite mello hehe) men är jukt nervös över placeringen pga smärtan! Såå tunn hud där!

@Zoya håll utkik på Lennys insta i december :D
 
Dags igen! 1,5 år tog det att smälta smärtan :D
Samma tatuerare, som direkt efter min förfrågan ville rita upp den åt mig och bokade in mig i december :jawdrop::love1:

Blir underarm, musiktema (tänk lite mello hehe) men är jukt nervös över placeringen pga smärtan! Såå tunn hud där!

@Zoya håll utkik på Lennys insta i december :D

Underarmen är inte alls farlig tycker jag, kommer gå bra 😊
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 470
Senast: Lingon
·
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
164
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 462
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp