Bukefalos 25 år!

Tatueringstråden, del 4

Trott

Trådstartare
På fredag är det äntligen dags för mig igen 🤩 fylla i färg i solen på min påfågel och sen en ny. Ska bli spännande vad min tatuerare har hittat på. Ska ju göra en trave böcker på armen, och funderar fortfarande på om jag ska ha favoritförfattares namn eller titlar på favoritböcker på bokryggarna.

Trott

Trådstartare
Så sjukt nöjd! 🤩 Det blev 3 kvinnliga favorit författare, Nora Roberts, E.P. Uggla och Sofia Nordin. Gick ganska bra att göra den, men när min tatuerare sen skulle fylla i lite färg i min påfågel så hade kroppen blivit nöjd för dagen, så det var riktigt jävla smärtsamt 🙈
IMG_20210917_200451.jpg

Så sjukt nöjd! 🤩 Det blev 3 kvinnliga favorit författare, Nora Roberts, E.P. Uggla och Sofia Nordin. Gick ganska bra att göra den, men när min tatuerare sen skulle fylla i lite färg i min påfågel så hade kroppen blivit nöjd för dagen, så det var riktigt jävla smärtsamt 🙈
Visa bifogad fil 77085
OT men vilket otroligt häftigt klädesplagg du verkar ha på dig! Älskar mönstret och färgerna :love:

Dags igen! 1,5 år tog det att smälta smärtan :D
Samma tatuerare, som direkt efter min förfrågan ville rita upp den åt mig och bokade in mig i december :jawdrop::love1:

Blir underarm, musiktema (tänk lite mello hehe) men är jukt nervös över placeringen pga smärtan! Såå tunn hud där!

@Zoya håll utkik på Lennys insta i december :D

Dags igen! 1,5 år tog det att smälta smärtan :D
Samma tatuerare, som direkt efter min förfrågan ville rita upp den åt mig och bokade in mig i december :jawdrop::love1:

Blir underarm, musiktema (tänk lite mello hehe) men är jukt nervös över placeringen pga smärtan! Såå tunn hud där!

@Zoya håll utkik på Lennys insta i december :D

Underarmen är inte alls farlig tycker jag, kommer gå bra 😊

Liknande trådar

Övr. Hund Såg att den andra tråden snart är full och eftersom den varit ignorerad (och omöjlig att få avignorerad igen) så tar jag mig friheten...
16 17 18
Svar
349
· Visningar
23 722
Småbarn Den förra hade vi snackat full såg jag, så startar en ny. Lägger det under prefixet småbarn. Dom är ju typ inte bebisar längre...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
4 856
Träning Nytt år, ny tråd. Nådde ni upp till era förväntningar, mål osv under 2021? Vad händer nu 2022, det tar vi reda på i den här tråden. :D...
2 3
Svar
51
· Visningar
1 607
Fordon Eftersom jag jobbar som bilrecondare så tänkte jag startar en tråd hör med bilvård. Både utsidan och insidan av bilen . Så...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 214

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Hur vanligt är det med kreditkort?