Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jättesnygg @peppGillar verkligen att molnen inte är ifyllt vita, det ser både genomtänkt ut och lyfter himlen!
Hela du är som ett vackert konstverkDen är klar! Nu ser det så jäkla tomt ut på sidorna så är taggad på att fylla på mer
Visa bifogad fil 167967
skit snygg! vad kostar en sådan?I torsdags blev mitt ben klart! Det är ju fullständigt omöjligt att få en bild av hela tatueringen men här åtminstone utsidan
Visa bifogad fil 171337
skit snygg! vad kostar en sådan?![]()
Inte förvånad över priset eller tiden, men att se det nedskrivet, jäklar vilken dedikation från er båda. Assnygg!Tack, jag är jättenöjd! Vi har lagt 11 sessioner på 6-8 h per tillfälle under ett år på den. Tanken är att det ska bli en tävlingspiece så detaljnivån är väldigt hög. Jag var tydlig med att det fick ta så lång tid det behövdes för att nå visionen vi hade från början. Har fått lite stammisrabatt och lagt 5000 kr/session.
(Beroende på vad man är ute efter behöver det alltså inte krävas så många sessioner för att täcka ett ben.)
Inte förvånad över priset eller tiden, men att se det nedskrivet, jäklar vilken dedikation från er båda. Assnygg!
Så otroligt fin!
Underbar!!![]()
Tack snälla!Så otroligt fin!