Tatueringstråden, del 4

Bukefalos 30 år!

Det gick jättebra! 😍 var förberedd för vidrig smärta. Men var inte så farligt 😁 vi ska fylla på lite mer nångång.
Visa bifogad fil 183203
Snyggt! Skönt det inte var så farligt!
Min fick jag lov att dela upp på två pass, 4 + 2,5 timme 😂
Kommer inte ihåg om jag visat den, men den är rätt gammal nu. Lite sne på ett par ställen då jag gjort en titthåls op 😅
IMG_20260328_165525.webp

När jag äntligen klarat min full Ironman ska jag tatuera in en fin havssköldpadda mellan skulderbladen! Jag har två tatuerare som jag tänker mig. 2027 hoppas jag…! Tills dess gjorde jag den här lilla sötnosen hos Shred Culture Tattoo I Byron Bay NSW Australien! Ångrar så att jag inte gjorde den lilla koalabjörnen också, på handleden..,.,
IMG_3876.webp

Är du högerhänt? Jag är bara lite nyfiken då det ser ut som lite slitage på långfingret här, men det kanske är ljuset som luras eller ska vara så 🤪

Jag är högerhänt fast det är inget slitage, bläcket fäster lite sämre på mina lång och pekfingrar så det ser likadant ut på båda 😅 Det är bara där vi kommer fylla i nästa gång, om inget särskilt händer med resten.

Jag tatuerade mig igår för första gången. En rad från en (japansk) låttext som betytt mycket för mig sedan den släpptes typ 2011? Jag har funderat på att göra det länge (och skrev faktiskt om det i en tråd här på buke för 7 år sedan såg jag :D) men nu när jag väl kände att det var dags gick det fort!

Den är inte helt klar, jag ska tillbaka om en månad för att fortsätta med det orangea när vi ser hur det läkt (och göra lite touch ups på det svarta om det skulle behövas), tanken är att det ska skuggas lite mörkare så att det står ut lite mer. Jag har en hel del ärr och man vet ju aldrig riktigt hur de tänker bete sig 😅

Borde egentligen vänta med bild för nu är det både dåligt ljus + den är glansig för att jag precis har smörjt in den. Men vem vill vänta liksom?! Lägger bilden i spoilern pga gamla självskadeärr.

IMG_20260421_172141.webp

Jag tatuerade mig igår för första gången. En rad från en (japansk) låttext som betytt mycket för mig sedan den släpptes typ 2011? Jag har funderat på att göra det länge (och skrev faktiskt om det i en tråd här på buke för 7 år sedan såg jag :D) men nu när jag väl kände att det var dags gick det fort!

Den är inte helt klar, jag ska tillbaka om en månad för att fortsätta med det orangea när vi ser hur det läkt (och göra lite touch ups på det svarta om det skulle behövas), tanken är att det ska skuggas lite mörkare så att det står ut lite mer. Jag har en hel del ärr och man vet ju aldrig riktigt hur de tänker bete sig 😅

Borde egentligen vänta med bild för nu är det både dåligt ljus + den är glansig för att jag precis har smörjt in den. Men vem vill vänta liksom?! Lägger bilden i spoilern pga gamla självskadeärr.

Jättefin 😍

Får man vara nyfiken och fråga vilken sång det är?

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka