Tävling + Licens ??

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Idrus
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 38
  • Visningar Visningar 2 283
Sv: Tävling + Licens ??

hästen licens kostar 880

det är juniorlicensen som kostar 550

Jaha?? och varför talar du om det för mig??

Jag har aldrig haft med mig medlemskort på tävling? Aldrig har det stått i proppen att man ska ha med det och aldrig har någon velat se det.

Men för att få tävla för en klubb krävs ju medlemsskap och då ser dom ju att du är medlem när du visar din ryttarlicens :idea:

tur att jag är så uppdaterad... hm.. för 100 miljarder år sedan när jag första gången löste en licens var det medlemskort som gällde...
och 300 kr är nog ca kostnaden för ett ägarbyte på hästlicensen.... sorry

På lokal tävling behövs bara ryttarlicens som man löser ny varje år.

På regionalt och uppåt så behöver du både häst&ryttarlicens , hästlicens löses bara 1 gång och ska även följa med hästen när den säljs. :rofl:

Vill ha en stor gubbe som räcker ut tungan åt dig!!!!! :p

Hehe. Hämtar man ett papper på ens ridklubb ? :angel:

Men när man löser licens på nätet. Då kan väll inte klubben skriva under ifall man är medlem? Elle måste man inte det?

Det går en kopia på detta till klubben, sen hur de gör om man inte skulle ha löst medlemskap vet jag inte.

Men det stog om man inte haft nå licens (som jag) så måste man hämta ett sk. underlägg på klubben. :confused:

Jaha, då är det väl bara att hämta ett underlag på Klubben, hur svårt kan det vara?

sa jag att det var svårt ?
men ni säger ju nått annat...

När jag löste min ryttarlicens fick man hämta inbetalnings grejen till licensen på klubben sen när man ska ha licens till året där på är det bara att uppdatera på internet.

Liknande trådar

Körning Här kommer några frågor från en som håller på å lära sig om kör-tävlingar! Sitter och läser bla TR men hittar inte vissa saker. 1...
Svar
12
· Visningar
1 961
Senast: Anna_
·
Hoppning Hellå! Jag har nu ett tag försökt hitta någon sida där det står hur stort mellanrum det ska vara på tex studds eller hinder som endast...
Svar
2
· Visningar
1 520
Senast: Everglade
·
Hästmänniskan Detta är fakta om vad som har hänt, diskutions frågan kommer senare,detat rör sig inte om häst utan om hur jag ska kunna prata med... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 024
Senast: worthless
·
D
Western pratade lite med en jätteduktig westerntränare som tävlar upp i nationell nivå för ett tag sedan, han sa att man inte behöver licens för...
Svar
2
· Visningar
815
Senast: SKOGSRÅA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka