Tävlingar till helgen....

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare Unica
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 797
Sv: Tävlingar till helgen....

Önskar att jag kunde åka, men min älskling är inte redo för att tävla än. Man får hoppas på nästa år. :crazy:

Vad tävlar du för häst? Ska du iväg i helgen? Lycka till isf :D

Hejsan!!!
Jodå det är tänkt att jag ska vara med i helgen. Det blir inte så avancerat då jag bara ska rida min mammas häst som är en gammal omskolad hopphäst. Han heter Lenroy. Jag har bara ridit lite i sommar för jag bröt svanskotan i våras och det har varit lite knackigt med ridningen och är fortfarande. Just nu kan jag bara rida en häst om dagen och det är lite frustrerande när man är van att rida mycket mer. Men mammas gamla hopphäst är inte så jobbig att sitta på så då går det ganska bra. Dessutom har jag några elever som ska vara med så man har det man gör hela helgen.
Letar även en ny häst men det känns hopplöst i dagsläget när man har lite krav.
Vad har du för häst då?

Skulle ha åkt till Ö-vik men hästen blev halt så det blir inget... :mad:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Söderhamnsortens Ryttarförening arrangerar flertalet tävlingar i både dressyr och hoppning under året, i helgen inledde de säsongen med...
Svar
0
· Visningar
70
Senast: Gunnar
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 647
Senast: Mirtai
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under helgen imponerade snart 21-åriga Josefin Torell från Sunne stort i Lövsta Future Challenge. Med sitt sto Damoiselle du Mesnil blev...
Svar
0
· Visningar
56
Senast: Gunnar
·
Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
983
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka