Tävlingsrädsla

C

conniiie_

:smirk: Är det någon mer än jag som är rädd för att tävla?

Jag har ridit ganska länge och har en häst som jag skulle kunna tävla med. Men jag är för feg. Jag har inte tävlat en ända gång i mitt liv. Är jag konstig?
Och nu så frågade min ridlärare om jag skulle vara med på en tävling i sommar. Jag skulle jätte gärna vilja eller övervinna min rädsla. Men jag vågar verkligen inte!

Vad skulle ni gjort?
Hjälp mig:crazy:

Sv: Tävlingsrädsla

På vilket sätt är du rädd för att tävla?

Jag själv blev hysteriskt nervös. För att bli skådad och var rädd för att göra fel i andras ögon...

Men jag tävlade små klubbtävlingar och det blev bättre och bättre!

Man Måste Våga för att Övervinna och Bevisa för sig SJÄLV att man Kan!

Lycka till!
MVH/C

Jag är nog precis oms du, vill inte göra fel & så. :/

Testa!
Det kommer kännas jättebra efteråt, oavsett placering.
Om inte, så kanske det där med tävla inte är något för dig, men det finns mycket annat ;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 419
Senast: Edla
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
948
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 529
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 298
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31