Tävlingsschabrak till Skimmel?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Qyenn97
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 46
  • Visningar Visningar 3 180
Sv: Tävlingsschabrak till Skimmel?

Jag äger själv en skimmel valack på 143 cm.. han passar bäst i marinblått eller någon typ av blå.. prova det blir säkert prefekt

kan vi inte prata om nåt annat? :crazy: jag vill också ha en skimmel men det har jag ju inte! :crazy:
(va taskig jag är mot min flicka. jag menade inte riktigt vad jag sa nu) :love:

haha ja övergå till min fråga:D var kan man beställa snygga schabrak?

Svart är klassigt å snyggt. Annars gillar jag mörk smaraggrön å en riktigt bra variant på blå, det är helt underbart snyggt. Fast jag vet inte hur det blir till bruna tillbehör.

Qyenn97 skrev:
haha ja övergå till min fråga:D var kan man beställa snygga schabrak?
på nästan alla internet affärer har dom ju schabrak ... så de beror ju helt på va du vill ha för nått...

Min skimmel är gudomligt fin i blått. Jag har ljusblå schabrak och mörkblå, blåa grimmor och benlindor, blåa täcken och blå borstar. Blå mankam och gummisnoddar. :)
Han är jättefin i det. Men grönt är också snyggt, mörkgrönt. Han har babyrosa benlindor och grimma också, det är faktiskt väldigt sött. Han har ett rött jättefint schabrak, och han ser ut som en jultomte i det. :love:

Liknande trådar

Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 216
Senast: Reshästen
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 420
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
662
Senast: cowgirl81
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 422
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp med diarré?
  • Valp 2025