Tävlingsschabrak till Skimmel?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Qyenn97
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 46
  • Visningar Visningar 3 180
Q

Qyenn97

Har just sålt min förra D-ponny och han fick med sig lite schabrak så nu måste jag ha ett nytt till min nya Dponny, men behöver lite råd:bump: vad tycker ni passar bäst till en skimmel, som är mest vit med har grått på kroppen med? Vit man och grå svans, ganska grov. Har brun utrustning.

Sv: Tävlingsschabrak till Skimmel?

Cremefärgad med kantband i marint kommer bli sååå snyggt! Hade jag på min! Jättefint till det bruna lädret och så ser dom extra vita ut. ;)

jag har en wintec så då kanske du har ett hum om hur den färgen är:p Fast tränset och förbygeln är mer åt mörkrödbrunt typ, svårt att förklara.

Till Centaur: Jag har haft ett cremefärgat innan till den förra, men har tröttnat:p Vill ha lite mörkare färger:D

Brunt är kanonsnyggt på vita hästar, men det kanske blir dumt om du har brun utrustning i övrigt..
Annars passar marinblått och mörka färger!! :idea:

Jag tycker det är grymt snyggt med svart till skimlar! Fast till det bruna lädret är det kanske inte jättesnyggt. Jag skulle satsa på beige och så kan du brodera hästens namn och ditt namn på det med samma bruna som det är på sadeln. Det tror jag skulle bli jättesnyggt.

Marint med gul passpoal :yumm:

grått är jättefint på skimlar ju :)
eller brunt om du har brun utrustning!

Jag kom på nu att jag fick ett schabrak till honom, som det stod hans namn med sadelfärgen ungefär, sen är själva schabraket ljust brunt, kanske skulle funka. Är lite inne på brunt med, med någon ljus kant. Någon som vet var man kan köpa några snygga bruna schabrak?

jag gillar mitt bruna RG schabrak..ser ut så här:
JRJOGRLOCQENG.jpg

köpt mitt från Kingsland/Domani, vet inte var dom håller hus, köpt det på tävling..

JW schabrak! Det marinblåa med ljusblå passpoal skulle nog passa din! :D .

Har ett marinblått med vinröd kant till min skimmel. Har samma kombinationer på förbygelns resår också, det passar han himla bra i!
Annars har jag funderat på vinrött, kan vara snyggt på en viting :idea:

Liknande trådar

Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 216
Senast: Reshästen
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 421
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
662
Senast: cowgirl81
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 425
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?