Tävlingsskjorta?!

Sorbe

Trådstartare
Är på jakt efter en ny nu. Men kom precis på, vilken färg ska jag ha?! :eek: .

Har nu (i morgon en ny JW) svart hjälm, svart kavaj, vita byxor, svarta stövlar, vitt eller marinblått schabrak kommer jag att ha. Men vilken färg ska själva skjortan vara i då? Kragen är ju vit, men resten?!

Matchnings-freak som jag är kan skjortan INTE skära sig med resten! :crazy: .

Tillägger att jag tävlar hoppning!

Gärna en prisvärd och tipsa gärna om någon (märke)!

Senast ändrad:
Sv: Tävlingsskjorta?!

Marinblått schabrak till svart kavaj o hjälm? AJA BAJA:eek:

_breeze_ skrev:
Marinblått schabrak till svart kavaj o hjälm? AJA BAJA:eek:

:rofl: Jag vet! Ska köpa ett till JW schabrak... Har hittils haft blått på mig när jag tävlat, men nu ska det bli svart! :9

Vill du ha en färgklick eller inte... Vad menar du med att skära sig om du bara har svart och vitt??? hihihi
Själv tycker jag att det är jättesnyggt med rosa, ljusgrön eller gult... Ser väldigt fräscht ut.
Ljusblått passar ju bättre till din gamla outfit i blått....

Flera säger till mig på msn att jag ska köra helvitt. Får nästan göra det, men tråk varning tycker jag! Men är väl det ända som inte gör så det skär sig?! :smirk: .

Jag tycker det är lite stelt att köra svart och vitt... Lättare att ha blå kavaj... Det kan man matcha med allt... hihihi...
Men märket får väl ändå vara JW... hihihi

EmelieR skrev:
Jag tycker det är lite stelt att köra svart och vitt... Lättare att ha blå kavaj... Det kan man matcha med allt... hihihi...
Men märket får väl ändå vara JW... hihihi

Njaaa... Inte alla hästar faktiskt! :rofl: .
Spelar ingen roll vad det är för märke! ;)

En ljusrosarutig skjorta! Jag har en SKITFIN från Equiline, och jag
har också svart kavaj, svart hjälm, vita brallor och svarta stövlar,
eller bruna - ena hästen har svart utrustning, andra brun...

Så, lätt en ljusrosa! Sååå fint, och lite flickigt. Blårutig blir trist,
grönt går inte till blått schabrak, en vit är snyggt men för trist
med den andra utrustningen du ska ha... Creme/liknande blir bara
fel till vitt, ser ut som om man misslyckats med matchningen.

Men du... Man måste inte tävla i klubbens färger om de inte
matchar till resten! Jag klarar i alla fall inte av att göra det :p .

Sorbe skrev:
:rofl: Jag vet! Ska köpa ett till JW schabrak... Har hittils haft blått på mig när jag tävlat, men nu ska det bli svart! :9

ja det hoppas jag! haha ;)

Jag har en grön-vitrutig från HG. Den är så skön. Skär sig inte mot resten (svart & vitt).

Uuuuh. Inte grön iaf! :crazy: .

Verkar som det kommer att bli en hel vit eller en rosa rutig.

Haha, den är faktiskt assnygg. Men jag tycker iaf att HGs är bäst. Köp en annan färg bara :p Kostar runt 850 kr, ganska billiga.

Jo, den är säkert fin, men jag är inte så mycket för grön. Synd bara, för nya Rhino täckerna var ju bara :love: . Nästan resten av utrustningen är blått dessutom... Har du ingen bild då? *nyfiken* .
Skicka över msn annars! ;)

Senast ändrad:

Jag ska se om jag hittar kamerasladden till datorn (måste rensa kameran) så kan jag fota min. Men ska kolla Google om jag hittar nån bild också.

Liknande trådar

Dressyr Lite nyfiken, vad har ni på er och era hästar på tävling? :D Ryttare Hjälm: Svart Samshield Shadowmatte (som borde bytts ut för länge...
Svar
6
· Visningar
2 040
Senast: Wilfa
·
Dressyr Hej! Jag är en sådan som älskar färg! Mitt värsta senario är att behöva rida runt i marinblå/svart/vit/brun. Så nu till frågan. Får man...
Svar
6
· Visningar
1 105
Senast: Fiorano
·
Utrustning Behöver lite input! Har en svart häst med frieser i sig. Vi kommer börja tävla dressyr i vår. Hon har brun sadel och brunt träns...
Svar
18
· Visningar
2 481
Senast: Amanda_F
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
825

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka